Ik heb me er lang genoeg rot over gevoeld. En het feit dat ie toch bij me blijft zegt ook wel iets. Hij had me ook allang kunnen dumpen voor dat grietje. Het is zeker niet zo dat het me niets doet.
En ik weet zeker dat ie naar een vriend is gegaan
Ik zag dat hij met hem aan het smsen was en dat hij belde en mijn vriend antwoordde met ik kom eraan.
Hij heeft beloofd dat het stopt. Ik hoop dat dit ook echt zo is, anders is het gewoon echt over. Hij weet hoeveel pijn hij me gedaan heeft.
Hij is dus wel vreemdgegaan. Maar hij wil of kan het zich niet meer goed herinneren, en de keer dat ze dus hier was, is er dus schijnbaar ´niets gebeurt´. Maar misschien toch gezoend.
Misschien is het ook wel echt over tussen die 2, want het laatste FB bericht van haar was in juni. Verder hebben ze niet veel contact gehad.
Ik neem sowieso nog met die meid contact op, ik wil eens haar kant van het verhaal horen. Zij kan zich waarschijnlijk nog wel het een en ´t ander herinneren. Ik wil de waarheid weten. Als hij het me niet zo duidelijk kan vertellen, ga ik wel naar haar. En ik wil gewoon dat ze verteld wat er is gebeurt. En dan ga ik haar toch ook eens duidelijk maken dat het gewoon klaar is, en dat ik totaal geen zin heb om bedrogen te worden en dat ik haar echt helemaal beu ben.
Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft.