Hem confronteren... HELP?!?!

Ik heb grote vermoedens dat mijn vriend vreemdgaat/is gegaan met een ander meisje.
Dit is al best een tijdje geleden, maar ik wil hem er nu ECHT mee confronteren.

Ik weet alleen niet wanneer (we wonen samen, dat maakt het extra ingewikkeld) en hoe ik zo’n gesprek moet beginnen…

Iemand tips?!

Je kan toch gewoon zeggen dat je dingen gehoord hebt, en dat het je niet lekker zit en dat je toch wel graag van hem wil horen wat er nou precies is gebeurd.

Tsja, misschien wel een goed begin… Het meisje zei zelf toen ik aan haar vroeg wat er was gebeurd (wat subtieler uiteraard) en toen zei ze: “Ja, dat moet je maar aan die vent van je vragen”… Dus dat leek me al vrij duidelijk.

Meer tips?!

Gewoon tegen hem zeggen dat je hebt gehoord dat ie vreemd gaat / is gegaan. Tenslotte ben je zijn vriendin en je hebt alle recht om het te weten, dus is hij je wel een uitleg verschuldigd.

gewoon vragen. natuurlijk kan het ongemakkelijk worden maar dat is logisch als de geruchten waar zijn. hoe dat meisje reageers is inderdaad al verdacht.

Het zijn niet echt geruchten. Dat meisje was bij ons, ze kwam 's avonds laat (met een fles Dr. Pepper, wat wij dus nooit kopen). Ik had de volgende dag een vroege dienst. Dus ik ging al naar bed.
En toen ik 's morgens wakker werd, was ze er nog. Toen ben ik gaan werken, want tsja… Kan voor haar niet thuisblijven.
En toen ik thuiskwam, toen zei mijn vriend dat hij nog niet zo lang wakker was en dat dat meisje nét naar huis was. De door haar meegenomen fles Dr. Pepper stond op het nachtkastje naast het bed… Ik had er toen meteen wat van moeten zeggen… Maar ik geloof dat ik niet durfde.
En er zijn nogal wat vreemde situaties voorgekomen, aangezien dat meisje ook een ‘vriendin’ van me is/was…
Vanmiddag gaat ie sinds een tijd geen contact met haar te hebben gehad, weer naar haar toe. Ze belde eergister. En toen ik gister vroeg of ik ook welkom was, zei hij dat ik van hem wel mee mocht, maar dat ze waarschijnlijk weer van alles van haar ziel moet afpraten en ze waarschijnlijk niet op me zit te wachten (snap ik, want het gaat natuurlijk deels ook over mij… Vermoed ik)
Voordat hij gaat wil ik hem wel zeggen dat ik verwacht dat hij een gepaste fysieke maar ook zeker mentale afstand houdt. Hij mag haar best troosten, maar er zijn grenzen. Ik snap ook niet van mezelf dat ik het toe laat allemaal… Ik ben gek.

En ik weet dat die trut verliefd is op míjn vriendje. Maar als ik hun smsjes en berichtjes op FB lees… Dan word ik zo pissed! ECHT niet leuk wat ze schrijven! Alsof ze een stelletje zijn… Ik snap niet dat hij niet gewoon eerlijk is.
Als hij niet verder wil met mij, zeg het dan gewoon in plaats van mij weer kapot te maken en het vertrouwen in jongens wordt met de dag kleiner. Wie kun je vandaag de dag eigenlijk nog vertrouwen??

Zeg dat je je ongemakkelijk voelt bij de situatie die hij gecreëerd heeft. dat je graag duidelijkheid wil en of die geruchten waar zijn omdat je gewoon niet meer weet wat je moet geloven of niet. (zo zou ik het brengen)

Hij weet natuurlijk niet dat ik soms stiekem zijn berichten lees. Ik hoef niets te lezen, ik wil het eigenlijk ook niet eens lezen want het doet me pijn. Maar ik durf hem écht niet te vertellen dat ik wat gelezen heb…

je kan zeggen dat je het al een beetje vermoedde voordat ze 's nachts is gebleven en je toen per ongeluk zijn facebook hebt gelezen en dat je alleen maar onzekerder maakte dus dat je nu duidelijkheid wil?

Dat je dat gewoon kan vragen, ik had dat meisje echt aan haar haren getrokken en een naaldhak in haar gezicht geduwd…

Gewoon zeggen, eerlijk of ik stop er mee. Als je bent vreemdgegaan hou je niet van me. Dan kan ik beter iemand zoeken die wel echt om me geeft.

Ik weet niet wat ze op d’r hart heeft, maar ik ga ervan uit dat het ook over mij zal gaan. Dat heeft hij natuurlijk niet gezegd, hij weet het zelf niet eens.
Maar zij wil dus praten, met hem… Nou ja, het zal wel. Ik hoor hem wel uit als hij thuiskomt.
Ik weet dat ze hem leuk vind en dat ze verliefd op hem is. Maar ik hoop niet dat ze dat straks ook gaat laten zien. Mijn vriend is vanmorgen weer terug in bed gekropen, en daar ligt ie nog steeds. Ik ga 'm echt niet wakker maken!

Hij heeft gezegd dat ie mijn kant kiest. Op het verjaardagsfeestje van een vriendin leek het allemaal wel erg gezellig. En daar was ik boos over. En toen zei ie dat er toch niets gebeurde en dat ie al voor mij gekozen had en me er dus maar niet druk over moest maken…

Eigenlijk hoop ik dat het allemaal niet waar is, dat ik me het allemaal maar verbeeld, dat het een grote nachtmerrie is maar niet wakker kan worden.

Als ie thuiskomt heb ik het er met hem over. Eerst gewoon vragen hoe het is gegaan en daarna of ie me niet nog iets moet vertellen… Ik wil gewoon NU duidelijkheid.

Ik voel me ook gewoon ontzettend kut, dat ik hem gewoon zodanig wantrouw, dat ik zijn smsjes en facebookberichten van haar ga checken…

En het ergste is, dat ik zoveel van hem hou en nog steeds zo verliefd ben… Dat wanneer het allemaal stopt, écht stopt… Ik nog met hem verder zou willen gaan…

Mijn bellen zouden ook gaan rinkelen ja. Ik zou hem ermee confronteren, zo kom je er alleen achter. Zet hem voor het blok: of hij verteld jou de waarheid want je hebt al dingen gehoord van haar (je bluft dus, werkte vaak genoeg bij mijn ex) of je pakt je spullen en gaat ervandoor en hij is jou voorgoed kwijt. Kijken wat hij dan te vertellen heeft. Zie je dat hij serieus lijkt te menen dat er echt niks is, dan zal ik het in twijfel trekken wat zij zei.
Zij is namelijk verliefd op hem, dus ze kan ook expres wantrouwen bij jou willen opwekken. Dit heb ik al een keer meegemaakt en sommige meiden doen er alles voor om jouw vriend in handen te krijgen.

Sowieso heb je recht op die duidelijkheid. Als ie met rare dingen aankomt ofzo … Echt waar ikzou hem gewoon dumpen.

je moet echt waarheid van hem horen,daar heb je recht op
hoe moeilijk het ook kan zijn
als is leugen nog zo snel,de waarheid achter haalt hem wel
in een leugen leven is ook helemaal niks,ga veder met je leven
en laat hem met rust,en hou afstand
ga goed er over nadenken wat je echt wil

HA! Maar hij loopt wel echt de hele tijd te zeuren, sinds hij wakker is, dat hij naar haar toe moet… Hij zegt steeds dat ie geen zin heeft. Dus ben benieuwd!

Lol, als ik jou was, zou ik dit niet laten rusten. Dus gewoon confronteren. Ookal heeft hij geen zin om naar haar te gaan. Net zei iemand ook van: " pak je spullen en vertrek en kijk maar of ie achter je aan komt" . Doe dat!