ik en mijn vriend zouden graag een stapje verder willen gaan, en als begin zou ik hem graag aftrekken maar hoe doe je dat nou bij hem ?
iemand ervaring/ tips ?
nou ik zou niet gelijk echt boem beginnen haha
toen ik voor het eerst zijn ‘‘gebied daar beneden’’ aanraakte streelde ik meer een beetje. . hij vond het al heel bijzonder dat ik daar überhaupt durfde te komen
For real? Gewoon met je handen… streel daar eerst… En dan trek je hem
leuk,
eerste bericht en gelijk zo’n topic maken
Echt he… Volgensmij is dat vortaan first world problems bij die meiden
Op GS kunnen meiden komen voor hun vragen of problemen. Nu vraagt ze het en dan is het niet goed? Jezus.
Zie dit maar als een up.
jou naam is masturbeer dus jij zal die problemen vast niet hebben, maar niet iedereen weet meteen hoe dit moet dus wat maakt het uit dat ze dit vraagt?!
en ooit al gemerkt dat meerdere meisjes andere fake profielen aanmaken voor dit soort vragen ? das vrij handig
als je het toch zo goed weet, kan je gelijk effe helpe niet ?
tip 1: Melkmeisje
Gebruik bij deze manier allebei je handen om zijn penis te ‘melken’. Plaats je handen boven elkaar om de penis en laat deze van wortel tot eikel op en neer glijden. Doe dit steeds sneller en sneller, totdat hij klaarkomt.
Tip 2: Schroeven
Met je ene hand houd je de penis onderaan stevig vast, met de andere maak je een ronddraaiende beweging naar boven, alsof je een dop van een flesje draait. De eikel krijgt zo van jouw handpalm de extra aandacht die hij verdient.
Tip 3: Ringetje
Maak een rondje van je duim en wijsvinger (varieer met de grootte) en laat de penis er doorheen glijden. Doordat je niet je hele hand gebruikt, is de druk op zijn jongeheer minder groot, waardoor de climax wat wordt uitgesteld.
Tip 4: Vuur maken
Je hebt vast weleens gezien hoe je vroeger vuur maakte, met een stokje tussen beide handen en dan draaien maar. Dit doe je ook met de penis van je partner. Smeer je handen in met glijmiddel en leg ze -met je pinken aan de buitenkant- aan weerszijden van zijn penis. Begin vervolgens met wrijven, alsof je vuur wilt maken. Je beweegt je handen in tegenovergestelde richting langs zijn schacht. Vergeet ook de eikel niet over zijn bol te wrijven!
Tip 5: Wervelwind
Pak zijn penis stevig vast met je duim wijzend naar zijn eikel. Beweeg je hand naar boven terwijl je langzaam een draaiende beweging maakt. Bovenaan je handpalm over de eikel laten glijden. Het is belangrijk dat er contact blijft tussen jouw hand en zijn genotsknots, dus blijf hem vasthouden terwijl je je hand draait, om vervolgens dezelfde draaibeweging naar beneden te maken. Het klinkt wat moeilijk, maar even oefenen en hij is als was in je handen.
Probeer gewoon verschillende dingen, je ziet zelf wel wat hij het fijnst vindt en als je zijn ademhaling langzamer en zwaarder ziet worden weet je dat je goed bezig bent
eerst wat strelen over zijn buik/rug dan steeds wat naar beneden gaan en zijn reactie bekijken. Je kan dan bijvoorbeeld ‘het’ net niet aanraken en tussen zijn benen strelen. Als je zeker weet dat hij het niet erg vindt kan je erover gaan wrijven op zijn broek, daarna zijn onderbroek en dan uiteindelijk in zijn onderbroek. Je kan vragen of hij aanwijzingen wilt geven als je bezig bent. Meer naar boven/onder, sneller/langzamer etc. (zonder onderbroek is het trouwens het makkelijkste haha, anders houdt dat elastiek je hand steeds tegen en dat wordt best zwaar als je een tijdje bezig bent.) Je moet ook even bedenken waar je het laat als je klaar bent (tissue ofzo).
edit: als ze bijna komen vinden ze het (meestal) fijner als je wat sneller gaat, merk je aan de ademhaling
dit is natuurlijk niet de manier, maar meestal wat ik doe.
hierboven staan goede tips haha (: maar ik zou als ik jou was eerst beetje voelen enzo, dan pas de rest
bedankt voor de tips
Dat moet gewoon in een klap gebeuren, dan gaathet automatisch
Haha ja naja, ben niet echt een expert ofzo maar toen ik verder wou gaan met mijn vriend lagen we eerst gewoon op bed te zoenen enzo net als gewoonlijk, beetje met onze handen onder elkaars shirts en toen ging ik gewoon steeds een stukje naar onder met mijn hand, tot net boven zijn rand van zijn boxer.
Het leek er op dat ie t wel fijn vond dus weer een stukje naar onder, dat ik hem net niet raakte en toen had hij het zelf eigenlijk al wrl laten merken door zn knoop los te maken en mijn hand nog wat naar beneden te duwen.
Het kan op zoveel verschillende manieren. Vraag je vriend maar gewoon wat hij fijn vindt.
Je moet het zelf allemaal uitvinden. Je vriend is de enige die weet wat je kan doen om het lekker te doen.
Heb ik al gedaan joh… Nooit van sarcasme gehoort plus dit kon eigenlijk in seksvrahen oid… Het slgemene topic
Dat is humor mijn naam…
Precies de technieken die ik van sekswoordenboek heb geleerd ooit in een grijs verleden. Maar die site bestaat toch niet meer?