Goede avond iedereen !
Ik sms al een tijdje met mijn crush L en we hadden normaal vandaag een afspraak ik ging vandaag normaal auditie doen voor zangeres in een groepje maar de auditie ging niet door want de drummer was ziek. Normaal zou L meegekomen zijn omdat ik zoveel stress had , hij vroeg of hij moest meekomen om me gerust te stellen en hij zei dat ik geen bang moest hebben want dat ik het fantastisch zou doen. Nu ik keek hier echt naar uit want ik dacht een tijdje dat hij me niet moest hebben want hij smst bijna nooit en op msn antwoord hij ook niet echt met veel woorden maar hierdoor kreeg ik meer zelfvertrouwen. Nu sinds dat ik zei dat vandaag niet doorging begint hij weer zo kort te doen op msn . Ik zie hem elke middag voorbijmijn jaar lopen want hij is ouder . Ik durf niet zo goed op hem afstappen , we zijn beiden heel verlegen . Hij heeft me al eens gezegt dat ik maar eens moest afkomen als ik zin had om te praten tijdens de pauze . Nu hij loopt alleen langs dus ik zie hem 2 minuten . Dus mijn actie moet snel zijn . Hoe moet ik op hem afstappen want hij zal het ook niet doen omdat ik steeds omringt ben door vriendinnen . Als hij voorbij loopt lachen we naar elkaar en ik begin dan meestal te blozen en dan lacht hij eens lief , meer niet. Help me ! wat moet ik doen ? Zou ik beginnen met eens te zwaaien of gewoon het een simpele “hoi” ? Ik weet het niet ik ben echt zo verliefd en zo verlegen ;$
sorry dat m’n verhaal zo lang is ;d