hem aanspreken ... ;s

Goede avond iedereen !

Ik sms al een tijdje met mijn crush L en we hadden normaal vandaag een afspraak ik ging vandaag normaal auditie doen voor zangeres in een groepje maar de auditie ging niet door want de drummer was ziek. Normaal zou L meegekomen zijn omdat ik zoveel stress had , hij vroeg of hij moest meekomen om me gerust te stellen en hij zei dat ik geen bang moest hebben want dat ik het fantastisch zou doen. Nu ik keek hier echt naar uit want ik dacht een tijdje dat hij me niet moest hebben want hij smst bijna nooit en op msn antwoord hij ook niet echt met veel woorden maar hierdoor kreeg ik meer zelfvertrouwen. Nu sinds dat ik zei dat vandaag niet doorging begint hij weer zo kort te doen op msn . Ik zie hem elke middag voorbijmijn jaar lopen want hij is ouder . Ik durf niet zo goed op hem afstappen , we zijn beiden heel verlegen . Hij heeft me al eens gezegt dat ik maar eens moest afkomen als ik zin had om te praten tijdens de pauze . Nu hij loopt alleen langs dus ik zie hem 2 minuten . Dus mijn actie moet snel zijn . Hoe moet ik op hem afstappen want hij zal het ook niet doen omdat ik steeds omringt ben door vriendinnen . Als hij voorbij loopt lachen we naar elkaar en ik begin dan meestal te blozen en dan lacht hij eens lief , meer niet. Help me ! wat moet ik doen ? Zou ik beginnen met eens te zwaaien of gewoon het een simpele “hoi” ? Ik weet het niet ik ben echt zo verliefd en zo verlegen ;$

sorry dat m’n verhaal zo lang is ;d

Gewoon naar hem toestappen en: hoi, zeggen en lachen natuurlijk. En als het goed is volgt er dan een gesprek? :blush:

Ja ik zou ook gewoon naar hem toe lopen, hoi zeggen, vragen hoe het met hem gaat, en bedenkt van te voren een paar dingen die je kan vragen zodat er geen stilte valt. Ook al is het een kort gesprek, soms weet je na een paar woorden al niks meer te zeggen omdat je zo zenuwachtig bent. Maar hij vind jou blijkbaar ook heel leuk en omdat hij verlegen is snapt hij vast heus wel hoe jij je voelt.

Ik denk als hij met me wou meekomen dat er wel zeker een gesprek zal volgen maar ik ben zo bang en verlegen ;$

als hij langsloopt lachen en hee zeggen, en zo beetje opbouwen ofzo?

hij zei op msn dat hij mijn knalrode blooskaakjes wel schattig vindt , ik schaamde me dood dat hij dat zag ;d

en als ik dan weer zo hard bloos ?

dat vond hij toch schattig, dan is er niks aan de hand dus (:

^ ik moet echt eens stoppen met uitvluchten te zoeken xd

haha ja klopt. xd
maar als je hem niet aan spreekt zul je je altijd denken ‘wat nou als…’
gewoon doen dus!

^wat zou ik dan zeggen of vragen ?

sorry dit is helemaal offtopic xD
Maar had jij geen beanie gekocht ofzo? (:
Ik wil keigraag foto zien, ben van plan om er ook een te kopen!

OT: Als je het nooit probeert, zul je je altijd vragen hoe t had geweest.
Beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan, dan spijt hebben dat je iets nooit heb gedaan.

Ja , ik heb een beanie gekocht , drie zelfs :slightly_smiling_face:

http://oi51.tinypic.com/s4moev.jpg

http://oi56.tinypic.com/105vek4.jpg

http://oi55.tinypic.com/14b02lw.jpg

inderdaad , na elke pauze denk ik zo van ;
je had hem moeten aanspreken
doe het de volgende keer enal

ik zeg, je moet ‘spontaan’ zijn kant op met je vriendinnen. ‘naar de wc’ ofzo.

Hangt er vanaf. Als hij gewoon langsloopt tussen de lessen door is lachen en hoi zeggen wel genoeg. Maar als het in de pauze is kun je vrolijk hoi zeggen en vragen hoe het gaat enzo, of hij leuk weekend heeft gehad, wat hij heeft gedaan enz.

Die eerste vind ik echt t gaafste! :open_mouth:
Waar heb je die vandaan?

Ja joh meis je moet m gwn aanspreken,
nothing to lose, everything to gain

haha ik weet hoe jij je voelt.
ik heb het ook gehad.
maar als je niet op hem afstapt komt er nooit iets van.
en zwz wat heb je te verliezen?:slightly_smiling_face:

zoek eerst uit hoe hij heet (als je het niet weet in mijn geval) en zoek hem daarna op op hyves. ga een beetje praten en als hij niet weet wie je bent moet je zeggen die uit die klas… zoiets. dan kom je elkaar tegen en zeg je tegen hem: hoi.
dan weet hij niet wie je bent en zeg je: dat meisje van hyves, en dan vraagt hij hoe je dan in het echt heet en zo bouw je je vriendschap op. als je goede vrienden bent kun je hem bijvoorbeeld even omhelzen of een kus op zijn wang geven, want dat doen vrienden gewoon. als hij bloost weet je gewoon dat hij jouw stiekem best leuk vind, maar als hij zo raar kijkt van: oké… wat toen zij nou, dan moet je er mee stoppen en gewoon vrienden met hem zijn.