Helup verliefd op het werk

Sinds vorige zomer had ik een jongen leren kennen via mijn werk…
Toen hij ontslagen werd merkte ik het pas dat ik hem leuk vond
Dit jaar werd hij weer aangenomen… en toen was ik al helemaal in love van hem
Eerst een beetje rustig aan gedaan… , op gegeven moment had ik een briefje voor hem.
Die wou ik geven keer op keer durfde ik het niet .
Me chef wist er ook van af vroeg in de ochtend kwam hij naar ons toe
‘‘Meiden meiden , Gio is hier achter de kas!’’ ik dacht jaja vast een grapje
maar in de pauze zag ik allemaal jongens dus wij lopen daar heen
en opeens zeg me chef ‘‘J , ga jij voor op lopen’’ ik loop voor op en wie zie ik GIO!
Heel erg zenuwachtig was ik en opgegeven moment gingen ze naar buiten
Me chef zei ‘‘waar gaan jullie heen? ‘’ even roken zeiden ze
ze waren nog geen 1 stap buiten of me chef krijsde ‘‘J, GA DER ACHTER AAN!’’
Toen begonnen 3 andere te zeuren dat ik het briefje moest geven
de andere collega wou het doen of me vriendin. Ik dacht ik geef hem aan me vriendin
Die gaf het aan hem… ik lag daar net of ik huilde , zij gaf hem. (dat hoorde ik later van haar) Hij lag daar met z’n peukie in z’n mond heel stoer te roken vervolgens zei m’n vriendin ‘’ ik heb een briefje voor jou’’ (vinne keek haar aan van wtf wat doe jij nou weer)
‘‘van J’’ hij heel rustig z’n hand naar boven doen en nam het briefje aan (hij leek wel stoned zei ze) gaat ze terug. heeft iedereen het gelezen…
Wat moet ik doen :dry:

Ik snap echt geen ene fuck van je verhaal, maar aangezien je op je werk onder werktijd mag roken lijkt het me dat je 18+ bent en kun je het toch wel volwassener doen dan een briefje? Wss dacht hij dat het een beetje kinderachtig was.

Ik denk niet dat je iets moet doen? Het briefje is al gegeven en gelezen. Wat was zijn reactie dan?

Ik snap hier vrij weinig van, sorry.

Oke, wacht.

1. Je werkte met een jongen, maar hij werd ontslagen
  2. Hij is er weer, jippie!
  3. Je baas bemoeit zich met jouw crushes
  4. Je schreef een briefje (waar ik eerlijk gezegd best mijn vraagtekens bij zet, wat stond er uberhaupt in?)
  5. Hij las het aan iedereen voor of liet het aan iedereen lezen, wat ook niet echt een teken is dat hij dezelfde gevoelens heeft.

Conclusie: ik denkkkk niet dat hij je leuk vind. Maar je kan het vragen?

Wtf. :’)

Hoe ik het begrepen heb:

Ze is verliefd op een collega en de andere collega’s weten het. Ze schreef om de een of andere reden een brief naar degene waarop ze verliefd is, en haar vriendin gaf het door aan die gast. Maar nu heeft iedereen die brief gelezen inclusief degene die ze leuk vind en ze weet niet wat te doen nu.

^ Dit denk ik ook.

Maar waarom had je een briefje geschreven dan? Hoe oud ben je? Had je het niet beter gewoon tegen hem kunnen zeggen? Ik vind briefjes echt iets voor de basisschool…

He, maar dit is wel het ene meisje van de 100 lieve woordjes-topic. Heb je weer een nieuwe jongen gevonden om er hopeloos verliefd op te worden? Hou er eens mee op en ga aan jezelf werken.

Aan je schrijftaal te zien lijk je geen 18+

Omgggg inderdaad. Ze heeft dr username veranderd.
Wtf ga je echt weer beginnen met iemand stalken en lastigvallen? De tering.

Nee haha, ik ben 15 en hij 17! (En ze roken al op een 14e)

Hou jij eens op… -,- heb ik die ene andere gast vergeten haal jij oude koeien uit de sloot
en ik hoef niet aan me zelf te werken want anders wist hij nooit dat ik hem leuk vind
motto van alles : ‘‘Als ik een doel heb zal ik er voor gaan én ik zou het ook nog eens goed doen’’

Er was geen reactie alleen dat hij me heel eng aan keek

Ik zou 100 woorden opschrijven en die aan hem geven!

lol ik lees nu pas die ‘helup’

maarja vraag gewoon aan hem dan wat hij ervan vond, lijkt mij toch het meest logische?

Ik ben al iets anders van plan :upside_down_face:

schrijf aub geen brief