helup met mijn broeken , heb filmpje ;)

http://tinypic.com/player.php?v=e7166g&s=5
wel een link :wink:
helup me pelase

Een roze broek kun je heel leuk combineren met een wit of grijs shirtje met een kettinkje of sjaaltje, en leuke gympies eronder :slightly_smiling_face:
Gewoon aandoen waar je je prettig in voelt. Ga eens voor je kast staan en trek er wat kleren uit, en combineer gewoon zolang totdat je iets leuks hebt :slightly_smiling_face:
Succes xx

hee oke haha grappig filmpje =9
ik weet me ook geen raad met mijn wijde pijpen broeken.
maar met die roze skinny zou ik gwn idd sneakers doen en dan een leuk vest ofzo? grijs denk ik dan… zwart vind ik er niet zo bij staan.
nouja hooplijk heb je er wat aan?
xx

waarom noemen jullie de kleuren op die ik niet in klerenkast heb :expressionless:
ik ga binnenkort maar smeken om money :grinning:
maar al wel tenx

Wij weten toch niet wat voor kleuren shirtjes/vestjes je in je kast hebt? We noemen maar iets op, wat volgens ONS leuk lijkt.
Je moet hieruit eigenlijk gewoon advies en ideeën halen, en zo zelf iets leuks samenstellen.

En misschien een tip: als je naar de stad gaat, en je koopt kleren, bedenk dan eerst wát je erbij aandoet, en koop het dan pas. Koop geen dingen die je achteraf niet kunt combineren, zonde van je geld. Op deze manier doe ik het ook altijd :slightly_smiling_face:

Wat een ontzettend schattig filmpje! Eh ik zou de rest van je kleding gewoon wat rustiger houden bij de roze skinny, gewoon grijs vestje ofzo?

haha grappig :’) -ja dat filmpje hehe-

ik zal 't niet weten
ik draag wat ik leuk vind
en wat andere mensen denken maakt mij niks uit.

ik maak nog wel een filmpje met wat ik alle maal heb :stuck_out_tongue:
maar 1 ding weet ik wil.
ik ga een grijse vest halen :grinning:

Bij die eerste broek, die is zwart toch?, daar kun je een leuk fleurig truitje/shirtje/vestje op doen, in eigenlijk alle kleuren die je maar wil :stuck_out_tongue:

Op die roze broek kun je een zwart, wit of grijs shirtje/vestje aan doen, ik zou niet zulke hele opvallende kleuren doen, omdat die broek dus al vrij opvallend is…

En bij die skinny, die was zandkleurig zei je he?, daar zou ik een zwart truitje op doen. Tenminste dat lijkt mij er mooi op staan. En jammer dat ik die laarzen niet zo goed kon zien, maar ik denk dat die er ook best mooi bij zullen staan :slightly_smiling_face:

En anders moet je gewoon even allemaal verschillende outfits passen een keer en dan kijken wat je mooi vind staan!

Wat een lief filmpje trouwens :grinning:

Bij de lichtroze, grijs zwart of wit shirtje, maar geen strepen etccc en zeker geen andere felle kleuren lijkt me. ballerina’s/gympen(bv. allstars) de 1e broek, vanalles geen laarzen idd. maar gympen of andere lage schoenen, en shirts kan alles wel, fellere kleuren ook. en die zandkleurige? zwart! of een warm kleurtje roze/blauw kleurtje. echt een super lief filmpje!

die 3de broek is niet zand kleurig maar zalm kleurig