helpt een kleiner formaat

Hey ik vond niet meteen een bijpassend topic dus ff een nieuwe: mijn vriend en ik zijn net terug van een citytrip. We hebben echt heel veel fotos, hadden alle ticketjes bijgehouden en kregen het idee om een album te maken met alle fotos etc. Alleen was dit de eerste keer met een nieuw, klein goedkoop cameratje (zelfde als men vorige dus qua instellingen ken ik hem) en leken men fotos heel zuiver te zijn als ik via de camera keek, maar als je ze dan op de laptop ziet zijn ze echt heel slechte kwaliteit. Zou het helpen als ik deze fotos liet afdrukken in een kleiner formaat dan normaal? Zou de kwaliteit dan iets beter zijn? Thankyou!

Upje :slightly_smiling_face:

Dat merk je als je de foto’s besteld. Dan komt er per formaat bij te staan matige kwaliteit of slechte kwaliteit of goede :slightly_smiling_face:.

Wat hierboven staat klopt, dan voegen ze geloof ik extra pixels toe. Wat je ook zou kunnen doen is eerst één foto op klein formaat laten afdrukken en dezelfde foto op een groter formaat en dan kijken of het echt veel verschil geeft en dan een keuze maken en alle foto’s laten afdrukken :wink: