helpppp!!!!!!!!

help!!!
mijn broer is bijna jarig en ik weet dus echt niet wat ik voor hem moet kopen!!!
het mag niet duur zijn want mijn budget is 5 euro…
mijn broer word 15 jaar.
ik had een parkiet voorgesteld dat wou hij wel mag me stiefvader is allergisch dus kunnen we die vogel niet 70 kilometer in de auto vervoeren waar me stiefvader ook in zit…
wie weet een goed cadeau dat geen luchtje of deo of zoiets onorgineels?:face_with_raised_eyebrow:
help!!!

5 euro? Uhm kijk bij de Action. Vind je vast wel iets leuks.

Wat heb jij met leestekens?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

niet veel maarre de action is verweg bij mij vandaan dus…

ZOEKKKKKK INNN DEEE WINKKELLSSSS!!! Sorry kon het niet laten.

tja ik heb hier een snoep-sigaren winkel en een drank winkel en de c1000 dus dat kan niet echt

Knutsel een of andere waardebon dan in elkaar als je geen zin hebt om je dorp uit te gaan.
Tis je broer, dus je mag best wel wat moeite er voor doen…

Iets leuks van snoep geven is ook orgineel.

wil ik ook wel maar ik ben 13 jaar kan geen auto rijden me ouders worden gek als ik met de fiets ga

wil ik ook wel maar ik ben 13 jaar kan geen auto rijden me ouders worden gek als ik met de fiets ga

Typ normaal. En neem een beetje moeite voor je broer om een cadeautje te kopen. Bij de Action, Hema etc. hebben ze vast wel leuke spulletjes. En waarom mag het maar van 5 euro? Waarschijnlijk omdat je niet meer uit wilt geven? Ik zou toch iets meer doen als ik jou was.

Dan ga je met het openbaar vervoer.

ohnee
wat een ramp

live the good live doe normaal ik krijg geen zakgeld ik moet zelf verdienen en meer verdien ik niet meer in de maand!!!en ik kan niet met de bus dan is gelijk al mijn geld op voor eht cadeautje!!!dus doe normaal dit vind ik echt niet normaal dat je zoiets zegt tegen iemand die alleen wat vraagt!!!

jekentmeniet je hebt helemaal gelijk ik vind het echt een ramp!!!

Maak iets heel lekkers voor hem of teken iets. Dat is denk ik het makkelijkste voor een budget als deze. Je zou ook kunnen vragen of je ouders wat mee willen betalen zodat je iets leukers kan kopen?
En misschien kan je met een vriendin o.i.d. naar de stad fietsen?
Verder is er wel ergens een topic met heel veel cadeau ideeën. Gesorteerd op broer/zus/vriend/ouders enz.

oh guttegut toch, weer een leesteken fetish

waarom mag je niet met de fiets?
smeek of je ouders je met de auto brengen, zo te zien is het ook nog wel goed als ze zelfs mee de winkel in gaan
vraag om klusjes te doen zodat je daar geld mee verdient bij je ouders, ooms, tantes, opa’s, oma’s

en waarom zit je livethegoodlife nu af te katten op een zeeeer onvriendelijke manier?
zij kan dit niet weten
bovendien is het niet zo’n groot drama

Stop met die al die leestekens!
Damn, leer eerst eens normaal typen.
Maar iig, bij hema of action inderdaad kun je toch vast wel iets leuks vinden.

oh ja ook nog een idee:
bak lekkere muffins of weeet ik veel wat voor hem!
is toch iéts?

Het was sarcasme, hoor.
Je broer vind het allang leuk dat ie wat van zijn zusje krijgt, ongeacht wat. Vraag anders aan je moeder of ze mee gaat naar het dorp om een cadeautje te kopen?