Hey,
Ik wou vragen als jullie misschien tips hebben voor mijn probleem ;$
Namelijk mijn beste vriendin heeft een vriend gekregen, en ik en die vriend kunnen niet geweldig met elkaar overweg.
Maar nu is het heel vaak als ik haar iets vraag om iets te gaan doen heeft ze al met haar vrien afgesproken.
Soms heb ik ook het idee dat ze mijn geheimen tegen hem zegt. Want hij wist ook ddat ik heb gerookt, wat alleen zij en nog een paar vriendinnen wisten omdat ik me ervoor schaam.
Maar ook heb ik mijn eten uitgespuug omdat ik mijzelf te dik vond een tijdje geleden en ik snap nu dat het ook helemaal niet goed is. Maar laats had ik een discussie met haar vriend want die zit bij ons op school en zei hij : Ga toch kotsen.
Toen ben ik boos weg gelopen en heb ik mijn beste vriendin gevraag of zei iets had gezegd maar ze blijft maar volhouden van niet, dus ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen haar wel of niet vertrouwen. We hadden de afspraak gemaakt vriendinen boven vriendjes…
Kan iemand mij aub tips over wat ik moet doen, want thuis zijn er ook allerlei problemen en meestal praat ze over haar eigen… maar ik hou wel van haar als beste vriendin…
Ik zou precies tegen je beste vriendin zeggen hoe je je voelt.
Als ze echt een goede vriendin is, dan zou ze er wat aan doen.
Oh wat een vervelende situatie… Ik denk dat je niet heel veel kunt doen. Ik heb zelf ook wel een keer gehad dat mijn beste vriendin een vriendje had en mij een beetje liet staan. Maar gelukkig niet zo erg als dit. Maar het ging trouwens vanzelf weer over. Maar even back to the point, ik zou even met je vriendin gaan praten. Ik zou niet allemaal negatieve dingen zeggen over haar vriend, want dan kom je eerder jaloers over op de aandacht van je vriendin. Ik zou haar zeggen dat je blij voor haar bent dat ze een vriendje heeft, en dat je snapt dat ze vaak willen afspreken, maar dat ze jou ook niet moet vergeten. Misschien moet je nu gewoon wat vaker van te voren plannen voor het afspreken met je vriendin? Verder zou ik zeggen dat je hoopt dat jouw geheimen wel veilig zijn bij haar, of dat je dr anders gewoon geen geheimen meer verteld.
Dat jij haar vriendje niet mag is niet leuk voor jou, maar daar zou ik niks van zeggen, als je vriendin maar gelukkig is met hem. Misschien kun je dit allemaal schrijven in een brief? waardoor het beter en serieuser overkomt?
Dankjewel! Ik ga het haar morgen zeggen, dat ik me een beetje in de steek gelaten voel en ook over me geheimen. Echt heel erg bedankt (:
xxx
Asje, en succes! ;3
en hoe is het gegaan?
Wauw wat lullig van die vriendin! Dan liegt ze ook nog tegen je, want als je het alleen haar hebt verteld hoe kan hij het dan weten? ik zou gewoon normaal doen tegen die vriend maar wel serieus gaan praten met die vriendin.
en als ze hem toch verkiest boven jou, dan is het blijkbaar niet zo’n goeie vriendin.
succes ! x