helppp

Hey,
Ik wou vragen als jullie misschien tips hebben voor mijn probleem ;$
Namelijk mijn beste vriendin heeft een vriend gekregen, en ik en die vriend kunnen niet geweldig met elkaar overweg.
Maar nu is het heel vaak als ik haar iets vraag om iets te gaan doen heeft ze al met haar vrien afgesproken.
Soms heb ik ook het idee dat ze mijn geheimen tegen hem zegt. Want hij wist ook ddat ik heb gerookt, wat alleen zij en nog een paar vriendinnen wisten omdat ik me ervoor schaam.
Maar ook heb ik mijn eten uitgespuug omdat ik mijzelf te dik vond een tijdje geleden en ik snap nu dat het ook helemaal niet goed is. Maar laats had ik een discussie met haar vriend want die zit bij ons op school en zei hij : Ga toch kotsen.
Toen ben ik boos weg gelopen en heb ik mijn beste vriendin gevraag of zei iets had gezegd maar ze blijft maar volhouden van niet, dus ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen haar wel of niet vertrouwen. We hadden de afspraak gemaakt vriendinen boven vriendjes…
Kan iemand mij aub tips over wat ik moet doen, want thuis zijn er ook allerlei problemen en meestal praat ze over haar eigen… maar ik hou wel van haar als beste vriendin…

je beste vriendinnen zullen na hoelang ook nooit toegeven dat ze iets zei… dat heb ik zo vaak gehad. maar je moet het er ook met haar over kunnen hebben en zeggen wat hij allemaal tegen je zegt. want zij ziet het allemaal niet ze is zeg maar verblind door liefde waardoor ze haar vriend boven alles kiest en daardoor ziet ze niet wat ze kwijt kan raken als ze by hem blijft, en de kans is heel erg groot dat ze niet bij elkaar blijven voor altyd. en dan ben je je vriendin ook nog kwijt. je moet dat gewoon tegen haar zeggen. en zeg het 1 keer. dat kan ze er zelf over nadenken. want als je het meer dan 1 keer zegt noemt ze het jaloezie. good luck

Oh wat naar, vriendinnen die hun vriend boven hun vriendinnen verkiezen. Sowieso, zulke privé (en gevoelige!!) dingen hoort zij niet door te spelen, hoe veel ze ook om 'm geeft. En natuurlijk wil zij met 'm afspreken, maar je moet ook tijd vrij maken voor je vriendinnen. Misschien moet je de afspraak wat eerder maken? Dus niet voor morgen vragen om te afspreken maar volgende week dinsdag of weetikveelwat.