helppp .

hoii
ik ben een paar weken geleden na een jaar weer begonnen met dansen, maar ik vind het vanaf de 3e week al niet meer leuk en ik heb nooit zin om er heen te gaan, dus ik wil er af…
ik heb het tegen mijn ouders gezegd, maar zij willen per se dat ik dit jaar afmaak of iets anders zoek.
maar ik wil dus echt van dansen af…

hoe kan ik mijn ouders overtuigen dat ik er écht af wil?!

(suggesties voor nieuwe hobby ook welkom)

Ik kan je ouders wel begrijpen,je bent wat aan begonnen wat je wou
dus willen ze dat je ook veder er mee door gaat.

Ik zou zeggen , wees eerlijk naar je ouders toe en natuurlijk en rede waarom je niet meer wilt
succes er mee & anders maar gewoon maar mee doorgaan.

Je ouders hebben waarschijnlijk ook een jaar betaald? Dan vind’k het logisch dat ze willen dat je het jaar afdoet. Of je betaalt hen terug.

mijn ouders zijn meestal heel soepel, maar nu dus helaas niet…
aan het geld ligt het niet, want ze betalen per maand dus als ik voor volgende maand zou opzeggen, hebben ze alleen betaald voor de lessen die ik heb gehad.
het gaat mijn ouders er vooral om dat ik naast school ook nog wat te doen heb en niet de hele dag thuis zit.

Weet je al een andere sport die je wil gaan doen? Zoek dat eerst uit en dan mag je er wel waarschijnlijk wel van af.

Dan zou ik inderdaad iets anders zoeken! Maar misschien wel even over nadenken of je het deze keer wel gaat volhouden :a Succes