helppp, mijn haar..

nadat ik gisteren mijn haar waste was een klein deel (aan de bovenste laag van mn haar) vet. ik dacht; ik heb wss niet goed uitgespoeld? dus ik ging weer douchen en even opnieuw wassen zodat het weg zou gaan, maar toen het was opgedroogt merkte ik dat het weer gewoon terug was. net heb ik zelfs mijn moeder mijn haar laten wassen en het is nog niet weg!
heeft iemand enig idee wat dit is? het is echt vervelend en ik vind t echt vies…

Ik weet het ook niet, nog nooit gezien ofzo. Misschien moet je deze week eens langs een goeie kapper gaan, dat die het misschien weten?

heb je het wel goed uitgespoeld? of dat er nog wax inzit ofzo, ik krijg dat er ook nooit uit. Of misschien andere shampoo proberen?

ja ik dacht eerst dat ik t niet goed had uitgespoeld maar dat heb ik nou 3 x opnieuw gedaan, en ik gebruik nooit iets in mijn haar ;o en die shampoo had ik eerder ook al gebruikt en toen had ik geen problemen

welke shampoo gebruik je ?
heb je de afgelopen dagen iets anders met je haar gedaan dan normaal ?
(masker, olie ofzo ?)

slechte shampoo/cremespoeling? mis opnieuw wassen met een andere shampoo/cremespoeling. weet eig. niet echt … dat kapperadvies is wel handig.

je haar is waarschijnlijk vettig omdat je het te vaak wast…
je kan het in een staart dragen en een dag niet wassen misschien is het dan minder.
want omdat je je haar zovaak wast, went je haar daar aan en word het vettig.
maar misschien werkt droogshampo?
succes!

Je kan het ook te vaak wassen waardoor het vet wordt.

Ja maar dat kan toch niet gelijk na het wassen van het haar :’) ? na een dag ofzo kan wel…

jawel kan wel… ze zei toch ook als haar haar was opgedroogd

misschien heeft deze site een tip: http://www.omaweetraad.com/tips.php?rubriek=gezondheid

moet je even bij de V kijken : vet haar
en daar staat het denk ik wel…