Helppp ;d

[i]Sorry Als dit soort onderwerp al bestaat maar zoalsk ik al zei mijn zoekfunctie werkt niet ;$

Duss; Het gaat eigenlijk over mij benen ze zijn zo wit en droog en er zijn zoo alemaal van die korstjes (precies) of zoo 'n soort ding xo maar als ik turnen heb durf ik ze bijna niet te tonen want ik ben redelijk bruin en aleen mijn benen zijn zo ugly! ;o
help help help xo[/i]

zelfbruiner?

Duidelijke topictitel aub.

Huh eerst zeg je dat ze wit zijn en ineens veranderen ze spontaan naar bruin?
Jij bent een speciaal gevalletje

Ik denk dat ze bedoelt dat haar benen heel wit zijn in vergelijking met de rest van haar lichaam :wink:

Ik volg hem niet.

ah zo, tnx, nu snap ik het :slightly_smiling_face:

Eh… zelfbruiner? Zonnebank?
Of doe een lange broek aan…

bodylotion of creme smeren?

en een goede crème? of naar de dermatoloog gaan

Volgens mij moet je bij turnen van die strakke korte broekjes aandoen, dus dan is dat tweede geen optie.
voor de rest, idd zelbruiner of zonnebank (:

eerst heel goed gaan verzorgen met body lotion dan worden ze niet zo droog en zo gaan die korstjes hopelijk weg.
en ja bijkleuren gewoon zonnebank/zelfbruiner

een dermatoloog kan niks doen tegen witte benen in vergelijking met de rest van je lichaam hoor. maargoed. zelfbruiner? zonnebank?

@janneke, ik bedoelde voor haar korstjes

Ja, dat weet ik. Maar ik weet niet hoe goed ze turnt, dus hoe streng ze met die regels zullen zijn…

& verzorg je benen natuurlijk goed. Scrubben, bodylotion, etc… Ik denk namelijk dat dat wel helpt tegen die korstjes. Ook moet je ervoor zorgen dat je niet te veel wondjes krijgt (ik weet niet of je met scheren vaak wondjes in je benen krijgt?), en ze echt goed verzorgen dus.

Gewoon bodylotion gebruiken en een keertje scrubben, je huid is gewoon droog.

ja inderdaad !

-

ooh sorry. ik dacht al vreemd advies :stuck_out_tongue:.

voor de droge huid; vaseline :grinning:. en ik zou niet onder de zonnebank gaan want dat is heel slecht voor je. maar het probleem bij zelfbruiner is dat het misschien een andere kleur bruin wordt dan dat van jouzelf zegmaar?