helpp

misschien een beetje domme vraag, maar ik ben 14 en heb cup C,
echt veel te groot vind ik, ik vind dat ze hangen… kan je hier wat tegen doen?
x

Een bh met voorgevormde cups dragen.

Tegen de grootte of tegen het hangen?

ik wou dat ik dat had (cup C dan)… maar net wat Gnomelie zegt, bh met voorgevormde cups of met beugel

Zorgen dat je goede stevige BH’s koopt, beste met voorgevormde cups en beugel etc.

beha’s helpen wel niet tegen het hangen eigenlijk… dat is gewoon de natuur. je borsten zullen dus niet minder hangen doordat je stevige beha’s draagt maar het is wel aan te raden zoiezo voor je rug enzo. (+tziet er natuurlijk mooier uit)

ik heb wel ooit eens gelezen dat borstspieroefeningen je borsten een beetje steviger kunnen maken. simpele oefening is daarvoor je handpalmen tegen elkaar drukken voor je borst, moet je normaal voelen en anders kan je op internet er vast nog oefeningen voor vinden. maar verwacht geen wonderen ervan dus, maar om eerlijk te zijn tis vast veel minder dan je zelf denkt :wink:

Ze na het douchen onder koud water doen kan ze ook nog weleens wat verstevigen. Of dat lijkt alleen maar zo omdat je wil dat het werkt ;3

kdenk dat dat maar tijdelijk is omdat je borsten dan “schrikken” zeg maar. is zoals wnr het koud is of als je geil bent dan worden ze ook stevig.

hulp vragen bij lingerie winkel!