Helpp!!!

[i]Ik heb een klein probleempjee…
ik heb al 16 maandjes een vriend,maar hij is best wel moeilijk met omgaann,
ik mag van hem zeg maar niet met een andere jongen praten… naja alleen zeg maar… Ik ben ook heel snel jaloers, maar ik had dus maandag na me werk, was ik ff blijven hangen met een vriend van me, maar mijn vriend had toen zijn examen, en was geslaagd, maar hij vond het dus niet zo leuk dat ik bleef hangen, omdat ik eigenlijk hem zou bellen,

maar me moeder was jarig, dus ik ging zoiezo na me werk gebakje eten… dus hij moest ff smse als hij wilde slapen, maar toen ik dus weg wilde van me werk, wilde me scooter ook nog niet starten… dus stond ik daar n half uur met me scooter… dus hij was best wel boos omdat ik m niet meer belde, en hij heeft me vanaf toen genegeerd, tot vanochtend… maar ik heb nu knallende ruzie met hem, en ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen!! ik heb nu al zoveel voor hem gedaan, en hij ziet niet in dat ik echt om hem geef, hoe laatt ik hem dat wel merken ? Ik heb best wel vaak ruzie met m, en heb echt alles geprobeert voor hem!!

Wie kan me helpen om een moeilijke jongen te laten zien dat je echt om hem geeft? [/i]

Nouja ik heb meer het idee dat het probleem niet bij jou ligt, maar bij hém. Ik zou hem gewoon laten afkoelen hoor.

Gewoon zeggen wat je hier zegt, op een normale rustige manier zeggen dat je zoveel voor hem doet en dat je het echt jammer vind dat hij dat nooit ziet/merkt. Dat je echt van hem houdt en dat hij ook moet proberen om een beetje vertrouwen in je te hebben. Jullie zijn al 16 maanden samen, dan lijkt het me dat jullie elkaar nu wel kunnen vertrouwen.

We kunnen elkaar ook echt vertrouwen, en ik zeg ook heel vaak tegen hem dt hij het niet wil zien, maar dn wordt ie weer boos, en rust, dat hebben we nu tot zondag… hopen dat we dan elkaar gaan missen, en elkaar ook wat meer begrypen, weet het echt allemaal niet meer :open_mouth: