HELPP!!!!

heeel dom. ik denk dat je ALLES moet verwijderen en windows weer op
nieuw moet installeren. ben je wel alles kwijt, maargoed. volgende keer
dus NIET weer op klikken haha :stuck_out_tongue:

OMG YOU NAKED?

Ja die krijg ik ook zo’n 15 keer naar me toe gestuurt >.< beetje dom als je daarop klikt geen idee wat je nu moet doen

Nee niet die, een hele andere iets van: Heb je de nieuwe roosterwijziging al gezien? En dan een link… >.<

whoa, das kut. je kan t ook opzoeken denk ik, bij je bestanden. ik had bijv. iets gedownload voor sims, en toen deed sims t niet meer, maar toen ik goed ging zoeken in de map kon ik t verwijderen en deed ie t weer… ja iets heel anders, maarja, mischien kom je een onbekend bestand tegen en dan moet je die verwijderen… succes

Ja dat ga ik proberen :slightly_smiling_face:

Of even googlen. Zo’n virus staat vaak alweer snel op internet, tenminste de oplossing om je pc dan weer goed te krijgen.

Ik zit net dus op msn, komt er iemand met zo’n link. Heel perongeluk klikte ik erop… En nu kan ik niet meer op msn:O. Als ik erop ga verstuur ik de heletijd links naar iederenn, en kan met niemand meer praten >.< Maar ik kan geen computerherstel doen :O. Dat wil m’n computer niet doen ofzo, maar heeft iemand een andere idee hoe ik dat erweer afkrijg? :frowning_face: