helpp

Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen, mijn vriend(22) ik (21) hebben al iets meer dan een half jaar.
Na een drukke tijd van beide, zou ik hem vanavond weer zien. Appte hij me net dat het niet doorgaat omdat de vriendin van een vriend van hem een wedstrijd heeft.

Prima allemaal, maar nu ga ik dus met vrienden naar een kroegje. Laat ik het hem weten, want dat was een afspraak, zei ook met wie. Gaat hij nu zeggen van ja wil niet dat je gaat, dan slaap je morgen ochtend weer. Kan ik je niet zien. Daarnaast hij heeft gewoon een huissleutel dus hij kan gewoon in mijn huis in. Wat ik ook zeg het is niet goed.

Nu reageert niet meer, terwijl hij normaal altijd appt, en hij zou pas rond 9 uur die kant op gaan. ik weet het ook niet meer. De laatste tijd heb ik gewoon het gevoel dat er iets aan de hand is. Normaal zou hij na zijn werk komen, om bij mij te slapen. Dat gebeurd ook niet meer, toen hij met een verlamming tot aan zijn nek in het ziekenhuis lag, was ik continu bij hem. maakte mijn huiswerk bij hem, school was niet belangrijk. Was alleen bij examens op school voor de rest bij hem. Steunde hem overal in, ging mee naar fyshio, week niet van zijn zijde.

wat heb ik verkeerd gedaan?

Even laten rusten, binnenkort even met elkaar praten hierover.

Ik denk dat hij idd met iets zit of aan iets geirriteerd is dus praat met hem en niet via app en ook niet aan de telefoon , maar in het echt!! succes :wink:

Elke keer als ik vraag kan ik langs komen, ik wil met je praten. Is zijn antwoord van ik kan niet, heb geen tijd. Ik weet het ook niet meer

Ik denk toch dat praten hier de enige optie is. Desnoods vraag je ‘is het goed als ik even langs kom?’ en ga je bij hem langs als hij dat liever heeft.

Wel een vervelende situatie want zoals ik lees heb jij erg veel voor hem gedaan, dan had hij wel iets dankbaarder mogen reageren en nu niet zo moeilijk moeten doen. Hij zegt toch jullie afspraak af voor de vriendin van een vriend, moet jij dan thuis gaan zitten niets doen? Lijkt me niet. Gewoon lekker naar het kroegje gaan en morgen proberen te praten.

Dat is het dus elke keer vraag ik van kunnen we afspreken, ik wil met je praten, hij wilt dat blijkbaar dus niet. Het is een hele leuke jongen, en elke keer als ik hem spreek of zie de vlinders komen weer boven. Heb hem in die tijd ook gezegd van praat met me, laat me weten wat er in je hoofd omgaat. Hij zou het doen een poosje ging het goed, maar als het zo langer doorgaat ik weet niet hoelang ik dit nog vol hou.

Hij heeft zoals ik uit je OP op kan maken tegen je gezegd ‘dan lig je morgenochtend weer te slapen en kunnen we niet afspreken.’? Dan zou ik dus morgenochtend afspreken om te gaan praten. Hij kan er nu vrij moeilijk onderuit of moet ineens iets anders gaan afspreken. Zeg desnoods niet dat je wilt praten, maar gewoon dat je hem wilt zien zoals normaal. Als hij er dan eenmaal is zeg je dat jullie even moeten praten. Lijkt mij de beste optie.

Jongens zijn nou eenmaal niet zulke praters, maar als het nodig is moeten ze wel. Als hij zo op jou reageert zonder dat daar een goede reden voor is dan moet er wel iets zijn en het is logisch dat jij wilt weten wát. Dan moet hij ook begrijpen dat jij hierover wilt praten en dat hij dus zal moeten vertellen wat er aan de hand is.

Heb ook tegen hem gezegd van dat ik dan wel gewoon wakker ben, aangezien we al hadden afgesproken. Het is echt gewoon de manier waarop dat hij het zegt. Net alsof het mijn schuld is, omdat hij niet kan dat ik maar met vrienden kroegje induik.

Maar ik weet dat hij van me houd, en het ergste is ik ben zwanger van hem

Ik drink zoiezo geen alcohol, als ik kroegje of club ga altijd cola of water

ik drink geen alcohol

Dat maakt de situatie nog wat lastiger… Half jaar samen, zwanger en hij is in die tijd tot aan z’n nek verlamd geweest. Hoe lang ben je zwanger?

ander halve maand, dat hij tot zn nek verlamd was, was na 2 maande relatie al

Weet hij dat je zwanger bent?

jaa, hij was er toen ik de test deed, hij was blij, gelukkig. Hij had altijd al gezegt dat hij jong vader wou worden.

Wonen jullie nog niet samen?

We hebben net een huisje gehuurd, en ze zijn bezig met die op te knappen, tot die tijd zouden we zo doen.

De woning waar we gaan wonen, is over 3 weken klaar en ingericht

Maar waarom heb je het dan over afspreken enzo, jullie zien elkaar sowieso toch wel? Ik zou je niet al te druk maken, hij wil gewoon even een avondje met vrienden.

Dit speelt al langer, we hadden het beide druk, hij is sinds 3 dagen weer terug na vakantie van 8 dagen met dezelfde vrienden.

’ het ergste is ik ben zwanger van hem. ’
‘hij was blij, Gelukkig!’ ??

Wat is er dan erg? en idd als jullie nu een huisje hebben gehuurd om over 3 weken samen te gaan wonen… ? dan zie je hem toch snel… of huur je een huisje om leeg te laten staan…
En hij hersteld van een ‘tot aan zijn nek’ verlamming binnen 2,5 maand? heeft hij ook snel voor elkaar maar dat ter zijde