Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen, mijn vriend(22) ik (21) hebben al iets meer dan een half jaar.
Na een drukke tijd van beide, zou ik hem vanavond weer zien. Appte hij me net dat het niet doorgaat omdat de vriendin van een vriend van hem een wedstrijd heeft.
Prima allemaal, maar nu ga ik dus met vrienden naar een kroegje. Laat ik het hem weten, want dat was een afspraak, zei ook met wie. Gaat hij nu zeggen van ja wil niet dat je gaat, dan slaap je morgen ochtend weer. Kan ik je niet zien. Daarnaast hij heeft gewoon een huissleutel dus hij kan gewoon in mijn huis in. Wat ik ook zeg het is niet goed.
Nu reageert niet meer, terwijl hij normaal altijd appt, en hij zou pas rond 9 uur die kant op gaan. ik weet het ook niet meer. De laatste tijd heb ik gewoon het gevoel dat er iets aan de hand is. Normaal zou hij na zijn werk komen, om bij mij te slapen. Dat gebeurd ook niet meer, toen hij met een verlamming tot aan zijn nek in het ziekenhuis lag, was ik continu bij hem. maakte mijn huiswerk bij hem, school was niet belangrijk. Was alleen bij examens op school voor de rest bij hem. Steunde hem overal in, ging mee naar fyshio, week niet van zijn zijde.
wat heb ik verkeerd gedaan?