Helpp!!!

Heeey meiden!

Heb een probleem, ik ben op mijn beste vriend verliefd, maar hij heeft een vriendin.
Maar nu komt het vorige week had ie ruzie met haar, en had ie me verteld gwn als beste vrienden dat hij nu meer ruimte en tijd nodig heeft voor die relatie die hij heeft.
En hij weet niet dat ik verliefd op hem ben.

Maar hij smst mij wel telkens savonds en overdag en ik merk wel aan zijn houding en gedrag dat ie mij wel leuk vind denk ik dan.

Wat moet ik doen? en hoe kan ik het beste het hem zeggen?

Hoop dat jullie wat tips hebben!

1, bezette jongens is verboden terrein
2, zet je vriendschap niet op het spel
3, waarschijnlijk zit je gewoon in de friendzone

Als hij echt gek op je is, gaat hij voor jou en niet voor haar. Ofwel, als hij niet naar jou toe komt, dan moet je er niet meer achter zoeken.

Ik vind een bezette jongen geen verboden terrein en als hun relatie toch niet lekker loopt. Niet dat je moet stoken, maar je mag jezelf wel laten zien.
Gewoon de perfecte beste vriendin spelen zal ik doen, jongens krijgen snel feelings voor een meisje waar ze close mee zijn. (dit zeggen jongens zelf)
En gewoon plezier hebben samen, je moet niet gelijk denken aan een relatie samen, het klinkt dom, maar dit is het leukste moment het ‘‘ik-vind-jou-leuk-maar-ik-weet-niet-of-jij-mij-leuk-vindt spelletje’’

Mij lijkt dat je hem moet steunen als hij het moeilijk heeft met z’n vriendin. Als je dan weet dat het uit is, dan zou ik eerlijk tegen hem zijn.

DAT