ik was hele goede vriendinnen met iemand die in mijn klas zit. maar ik wist niet echt heel goed hoe zei eigelijk was. ik was er eerst achtergekomen dat zij had gezegt dat ik iemand uit mijn klas had gepijpt! en ff serieus ik ben 13 he!!!, ze had het echt gezegt want dat had ze eerst heell erg lopen ontkennen en toen had ze het toch toegegeven. ik was dus heel boos op haar enzo maar ik had het haar toch vergeven want ik dacht oke dat kan gebeuren voor 1 keertje. maar toen had ik dus gehoord dat ze aan het roddel mens van de hele school dat ze had gezegt dat ik serieus 7 jongens op een avond had gepijpt!! zoo nou toen was ik echt heel boos eerst heeft ze het weer helemaal lopen ontkennen maar toen had ze het toch weer toegegeven. dat is nu allemaal 4 maanden geleden gebeurd en ik wordt door iedereen hoer en pijpslet enzo genoemd. mensen willen me gebruiken omdat ze denken dat ik makkelijk ben en express dronken voren enzo!! ik kan hier echt niet meer tegen want alles wat ze had gezegt is echt allemaal gelogen. het is wel zo iemand die van aandacht houd enzo. maarja dit was dus mijn verhaal maar nu WIL IK WRAAK NEMEN en iets doen waardoor zij zich voelt zoals ik me nu voel want ik kan hier echt niet meer tegen!!
oke ik snap niks van je verhaal.
1 onzinnig topic is wel prima, het is niet zo omdat we 3x je verhaal moeten lezen omdat we er niks van begrijpen dat je daarvoor ook 3 topics moet openen.
OT: je hebt 2 opties:
-
Laat je wraakgevoelens achterwege en vertrouw op de mensen die er niks van geloven, nu is het nog allemaal nieuw maar mensen vergeten zoiets.
-
Ga door met je wraakgevoelens, doe eender wat, maar verwacht nog meer reactie op iets dat nu al uit de hand is gelopen en draag de gevolgen van je actie aangezien er nog meer over je zal verteld worden, ja, ook door andere mensen dan alleen die vriendin van je.
Slotje. Drie topics over hetzelfde is niet de bedoeling. Je kan dit in je eerst aangemaakte topic posten.