helpp- zo verlieft

nou ik ben nu al anderhalf jaar verlieft op een jongen. van mijn school. hij zit in de 4e ik ook. we msnde heel vaak, toen heb ik het gewoon keer verteld. toen kwam hij later ermee dat hij mij ook leuk vond, we hadden bij mij afgesproken. het was echt heel gezellig, toen die 2 dagen later zei dat die niets meer voor me voelde.omdat ik niet liet zien dat ik hem leuk vond/vind ik vind hem nog steeds leuk, maar ik weet niet wat ik moet doen? gewoon met rust laten of niet? het lieft wil ik er echt voor gaan. maar hij heeft ook bijna een ander. verder spreek ik hem nog wel op msn af entoe. kan iemand me helpen?

als hij bijna iemand anders heeft, laten gaan.

Ervoor gaan nu 't nog kan 8D

ja dat wil ik dus ook wel, omdat ik hem natuurlijk ook alle geluk met een ander wens- maar als je al zo lang op 1 iemand valt hoe kom je er over heen?

Tja, je kunt natuurlijk ook met hem afspreken of vragen hoe het zit tussen jullie?

Vind het wel lullig van hem dat ie binnen een paar dagen je niet meer ziet zitten. :S Als ie niet ziet hoe leuk je bent, issie je niet waard.

nou het is nu al 2 maanden geleden ofzo dat die had verteld dat die niets meer voor me voelde. maar omdat je hem zo lang leuk vond/vind & dan opeens toch een date heb, ben je zo blij & gelukkig. en dan opeens zegt die van ik voel niets meer voor je.:frowning_face:

Voor gaan!

Voor gaan!

Voor gaan,

Hij zei toch dat hij je niks vond omdat je niet liet zien dat je hem leuk vond?
Laat t dan zien