HELPP!! #Youtubestruggles

Hoihoi,

Ik ben Naomi en ben 17 jaar oud. Ik ben nu bezig met het beginnen van een youtube kanaal en een voorstel filmpje wil ik gaan posten. Ik heb hem al gefilmd , ge-edit en wou hem nu op youtube posten. Alleen als ik dat doe veranderd ineens de kwaliteit van de video. Ik heb het gefilmd met een spiegelreflexcamera van Nikon. De kwaliteit was super goed en op youtube lijkt het ineens met de webcam gefilmd te zijn. Hier baal ik heel erg van. Heeft iemand hier verstand van?

Alvast heel erg bedankt,

Naomi :slightly_smiling_face:

Dit heb ik zelf ook vaak gehad, maar anderen zagen het dan blijkbaar wel in goede kwaliteit. Ik zou me er niet te druk om maken dus!

Aahw okee , alleen waar ik achter ben gekomen is dat je aan de zijkant van het filmpje steeds zwarte balken ziet…

Dat ligt dan aan je camera, of je camera-instellingen. Ik had eerst ook altijd die zwarte balken totdat ik met een andere camera ging filmen. Je zegt dat je met een spiegelreflex van Nikon filmt, daar film ik ook altijd mee en ik heb die balken niet. Kijk dan even in je instellingen. Ik heb namelijk de instelling nodig dat ik maar 5 minuten achter elkaar kan filmen, als ik een andere instelling pak krijg ik ook die balken.

Edit mod: dit soort linkbuilding is niet toegestaan op Girlscene

Het duurt even voordat Youtube je video verwerkt heeft, als dat gebeurd is kun je als het goed is de video gewoon in goede kwaliteit kijken