helpp.. vind hij mij nou leuk of niet..

haaai…

okee. ik ging dus laatst uit en ging dus dansen met een jongen uit mn klas… hij wou mij zoenen enzo maar ik dacht dat hij dronken was dus heb ik het niet gedaan, ondanks dat bleven we wel dansen :grin: het was super gezellig enzo… maar op school zegt hij ineens niks… ik durfde ook niks te zeggen dus deed ik het aan het einde van de dag het via facebook… hij herinnerde zich alles en wou het ook wel ‘overdoen’ :grin: dus ik zei; moeten we zeker doen !.. maar nu de volgende dag… durft hij weer niks te zeggen (ik ook niet)… mn vriendinnen zeggen wel dat hij de hele tijd naar mij kijkt… wat zal ik doen ? ;$

im dying people ! ;p

Drank kan mensen lekker los laten gaan… en indirect durven mensen vaak ook iets meer. Dus misschien is hij verlegen? Jij durft toch anders ook niet op hem af te stappen? Of hij je leuk vindt, durf ik niet te zeggen. Hij ziet je in ieder geval wel staan.

ik heb dus nu net op fb gevraagd… of hij het niet awkward vind dat we niet praten in rl maar wel op fb… en nu reageert hij niet meer. ): misschein stomme zet ;(

Ik weet niet waarom maar ik vind dit zo ongelofelijk schattig. :’) Ik zou nu even niet meer via facebook praten maar gewoon in het echt. Gewoon praten over wat algemeens. :slightly_smiling_face:

ahh… hij zegt ook dat we dat moeten doen eigenlijk ^^ ik vind hem zo’n schatje.

nee hij vind je niet leuk.

haha toch wel… ^^ hij vroeg me mee uit.

Er is niks raars aan om te beginnen met praten?

Het enige wat je moet doen is : hoi sturen of hee. :slightly_smiling_face:

aaaahw.

Waarschijnlijk vond ie je wel leuk anders wou hij niet zoenen enzo… Heb dat ook een keer meegemaakt maar ik had die jongen afgewezen (hij zat bij me in de klas) was superakward de schooldag erna , hij deed alsof ie niets meer wist haha dat was puur uit schaamte i think…

jaaaa. hij durfde niet omdat hij niet weet waarover hij moest praten… ;p hopelijk gaat het morgen beter ^^