Helpp! Ouders

Ik heb sinds kort een vriendje en we willen graag samen naar de bios. Ik durf het mijn ouders niet te zeggen omdat ik weet dat het toch niet mag.

Ik kan wel zeggen dat ik met een vriendin ga, maar dan gaan mijn ouders haar ouders eerst bellen. Iemand een oplossing?

weten je ouders wel dat je met die jongen hebt of weten ze dat niet?

Dat weten ze ook niet

als je ze dat nu eens eerst verteld…

ga met paar vriendinnen naar de film… dan gaan je vriendinnen met zen allen en jij met je vriendje :relieved:

vertel dan aan je ouders dat je met die jongen hebt of dat je hem heel leuk vind, en dat je heel graag met hem naar de film wilt. Desnoods stel je hem eerst voor aan je ouders.

Waarom mag je niet met een jongen naar de bios?

^dan kan je zwanger worden

Wtf, in welke tijd leven jou ouders?

hi hi . :grinning:

haha, ik heb echt helemaal hetzelfde XD -alleen heb ik geen vriendje-
maar als dat was, zouden ze zo doen.
Daarom houd ik me stellig voor om te doen alsof ik alleen oog heb voor mijn vriendinnetjes.

hm, vaak komt de waarheid toch wel boven water? misschien moet je het gewoon voorzichtig een beetje gaan brengen bij je ouders. Bijvoorbeeld -vriendinvanje- heeft een vriendje mam, echt leuk blabla en dan gaat het gesprek vanzelf wel over jongens toch? & dan kun jij zeggen dat je bijvoorbeeld ook een jongen leuk vind.

de smoes dat je met vriendinnen gaat kan altijd nog, breng btw wel even goed je vriendinnen daarover op de hoogte voor het geval ze belt haha.

Wat raar dat je ouders met die ouders gaan bellen…
Maar kan je het niet gewoon voorzichtig brengen? Zij zijn toch ook jong geweest?

Mijn ouders zouden me heel bot uitlachen, dus ik zwijg XD praat er met je ouders over, want mss accepteren zij het toch.

hahahahaha
verkeerde topic :blush:

zorg dr voor dat je vriendin ook voor je gaat liegen,
en anders gwn zeggen tegen je ouders dat je een vriend hebt

Zeg gewoon dat je naar de bioscoop gaat met een jongen… Wat maakt het uit… Ze moeten er over 6 jaar ook mee dealen hoor dat jij ook verliefd kan worden…
Pfff…

Zeg nou maar eerst dat je een vriend hebt ( ':