helpp, morgenn!

heee meiden!
nou morgen heb ik een date
hier komt een jongen film kijken,
maar wat voorn film moet ik kijken?
wat moet ik aandoen?
ooh het is zo moeilijk!
en hoe kom je er achter of een jongen je leuk vind?
xxx
vast bedankt!

Ik zou kiezen voor een romantische komedie!
en qua kleding niet te overdreven, want je zit gewoon bij jou thuis
en als hij tijdens het kijken van de film meer naar jou kijkt dan naar de film dan weet je zeker dat het wel goed zit.

Het feit dat hij een film bij je komt kijken zegt al dat ie je leuk vindt waarschijnlijk =). En als ie nog een beetje flirterig gaat doen ook, weet je het helemaal zeker.

Je moet hem vragen wat voor een film! Horror is leuk, kun je mooi bij hem zitten. Romantisch is ook wel leuk, maar ik weet niet of hij dat nou zo fantastisch vindt. Meestal willen jongens horror of veel schietpartijen.

En wat je aan moet doen: iets waar jij je lekker in voelt! En waar je je mooi in voelt, want als je je mooi voelt dan straal je dat ook uit.

Chiiiiillll…
Okee, trek iets simpels aan, gewoon een leuk vestje of shirt met 3/4 mouwen, met bijvoorbeeld en een spijkerbroek.
In ieder geval geen rokje, dat zit irritant.
En verder, niet te veel make-up en sieraden enzo.
Houd het simpel :grinning:

Komedies doen het altijd goed, of een actiefilm die jij ook wel leuk vindt.
Desnoods een goeie thriller! Zoek gewoon op Moviemeter.nl naar films die hoog aangeschreven staan. En huur er dan meteen 2 of meer, zodat hij kan kiezen :wink:
Ik zou niet voor de (al te) romantische komedie gaan om het gewoon een beetje relaxed te houden. Straks denkt hij dat jij hele hoge verwachtingen hebt ofzo :wink:

Veel succes en plezier!

Nouja, een rom-kom kan natuurlijk wel :wink:
Maar ik heb wel eens gehoord bij een of ander onderzoek, dat dat een slecht idee is voor een first date, omdat je daar een soort ‘perfect’ beeld wordt geschetst van een relatie ofzoiets :stuck_out_tongue: En dan denkt hij dat jij dat ook verwacht van hem bij een first date…
Nouja, kijk maar wat je doet, haha :stuck_out_tongue:

vraag wat hij leuk vind?

• iets basics. niet te veel, maar bijvoorbeeld met leuke sieraden.

haha, morgen heb ik precies datzelfde probleem!
het word denk ik een romantische komedie, altijd leuk ! :slightly_smiling_face:
succes morgen!

x

romantische komedies vinden jongens nooit leuk. Ik zou denk ik voor een horror gaan :stuck_out_tongue:

Volgens mij zijn jongens niet zo dol op romantische films, dus kijk meer in de richting van horror/actie/thriller/komedie.
Qua kleding hoef je je niet echt uit te sloven hoor, je bent tenslotte thuis. Trek gewoon iets aan waar jij je goed in voelt. (:

HORROR!
geen romantische komedie; écht niet.
en het lijkt me duidelijk dat hij je ziet zitten, anders zou hij wrs niet langskomen (A)

geen romantishce komedie,
actie of een echt comedie lijkt me beteer idee
ik zou een broek aan trekken want als je samen op je bed gaat liggen kan het best oncharmant zijn als je rokje of jurkje omhoogkruipt,denk je ook neit?

doe wat comfortabels, maar leuks aan en ga samen met hem die film uitzoeken. En gewoon genieten, niet te veel nadenken over wat zou hij van me vinden, moet ik dit zeggen of niet enzovoort.

Ik zou twee films downloaden/huren.
een komedie (yes man, ofzoiets)
en een actiefilm, maar niet waar alleen maar mensen dood gaan. (shooter, ik zeg maar wat).

En doe geen rokje of pumps aan ofzo.
en niet té optutten.
dat valt zo op, weetjewel?

gewoon spijkerbroek, truitje, ketting, horloge, zoiets.
succes, he :wink: .

[i]#ik zou voor thriller gaan, want sommige jongens gaan bij een actie film helemaal in trans van de film hahha en dat moeten we niet hebben hij moet wel aandacht voorjou hebben ook!:stuck_out_tongue:

# en qua kleding zou ik iets simpels aan trekken wat wel handig is bijv geen blousje of zo haha want stel er gebeurt wat dan is het veel werk haha:P (you never know)

# en geniet er van:D laat wel weten in het forum hoe het gegaan is haha

x[/i]

Kies een Scary Movie: Grappig en “eng”

oooh echt bedankt allemaal!
nou,
het ws geen film geworden maar we hadden gister overdag afgesproken!
en volgende week neemt hij mij mee naar de kartbaan haha:)!
hij wou persee betalen dus,
Erg lief!
bedankt meiden!

xxxx

en hoe was je date??

oei, je date is zo te zien al verlopen?
wel ik hoop dat je voor een horrorfilm hebt gekozen, want dan doe je alsof je bang bent en legt hij zijn arm om je heen enzo haha :stuck_out_tongue: