helpp me

hello
ik heb een vraagje ik ben best klein voor me leeftijd en nu wil ik afvallen maar dat lukt me niet:(
zoude jullie me willen helpen?
ik heb al super veel gezocht maar kan niks vinden:(

Hoe lang ben je en hoeveel weeg je dan?

Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?

Sporten en gezond eten. Geen rare diëten volgen!

Gewoon véél gezond eten, en goed sporten. Verschillende oefeningen dus niet de hele tijd het zelfde :slightly_smiling_face:

Niet snoepen, niet heel veel en alleen gezonde tussendoortjes en veel sporten?

Hoe groot en hoe “zwaar” ben je dan? Want ik geloof er niks van dat je te zwaar bent.

hoe lang en hoeveel weeg je?
meestal is het maar een illusie dat je te zwaar bent ;$

heelloo
ik ben 1,54 en weeg 55 kilo :blush:
maar ik vindt dat ik een buik heb en dat ik dik ben van buiten :blush:
ik ga proberen gezegd te eten maar wat allemaal ?

Leeftijd?

Dat staat op haar profiel.

Ik heb net je BMI berekend, en er staat dat je overgewicht hebt.

maar als je een buikje hebt kun je toch sit ups gaan doen of andere buikspieroefeningen? ;$

@melodi, het gaat niet altijd om gewicht maar het gaat erom dat je je goed in je vel voelt.

jaa ik voetbal wel maar daar is nu winter stop
maar wat voor sit ups
sorry ik heb daar helemaal geen idee van:$:$:$
en thankjullie voor jullie hulp :slightly_smiling_face: ben der blij mee

tegenwoordig heb je altijd overgewicht als je je botten niet ziet, je bent egt niet te dik je bent 14 niet bezig houden met afvallen en als je een buikje hebt moet je gwn idd buikspieroefeningen doen.

^Het gaat er ook om dat ze gezond is. En overgewicht/ondergewicht is niet gezond.

graaggedaan :heart:

Sit ups is dat je gaat liggen en dat je je knieën omhoogtrekt tot je een driehoekje hebt en dan jezelf proberen omhoog te laten komen vanuit je buik/rug misschien kun je op internet een plaatje vinden ik kan het niet goed uitleggen ;$

nou als ze maar 55 kilo weegt is ze egt niet ongezond, en ze voetbalt ook.

Ze is ook niet ongezond, ze heeft alleen maar nét aan overgewicht. 2/3 kilo maar…
Sporten voor een goede conditie en gezond eten is het enige waar ze aan hoeft te denken.

ja maar melodi, komop zeg de TS is bezig met voetbal dus ze is gezond bezig