helpp! ikben smoorverliefdd op mn bestevriendd..

helpp! ik ben smoor verliefd op mijn beste vriend,
ik weet dat hij geen gevoelens voor mij heeft,
en dat is ook erg moeilijk te verwerken,
alleen ik wil helemaal niet verliefd op mijn beste vriend zijn!
heeft iemand tips om over hem heen te komen??
xx.

Ik ken het, heb het ook 2 jaar gehad >< Het enige wat bij mij hielp was verliefd worden op een ander, helaas… Succes ermee! :confused:

http://forum.girlscene.nl…iefde_Boys/list_topics/37

Heb je bewust de laatste letter van sommige woorden dubbel gezet? Dat is namelijk echt fout haha

OT: Zoek een andere jongen, denk eens aan zijn negatieve kanten, verbied jezelf aan hem te denken, ga gewoon met hem om zoals je altijd met hem omging,… Het gaat waarschijnlijk vanzelf weer weg, je kan het voorlopig enkel accepteren

ik merk nu pas de ironie van m’n beginzin :’)

^ dat, en ik vind het een beetje onnodig om voor elk probleem een nieuw topic te openen, dat je alle woorden aan elkaar schrijft maakt het nog moeilijk leesbaar ook, misschien voor je iets post eens zoeken binnen het forum?

lijkt me erg moeilijk om veel met hem om te gaan, in de wetenschap dat hij niet hetzelfde voor jou voelt. Dus tijdelijk niet met hem afspreken lijkt me een goede. Of accepteren dat het zo is, dat komt naarmate de tijd strekt. En verder leuke dingen doen met je vriendinnen, dan kom je vanzelf iemand tegen die dezelfde gevoelens heeft.

sorry, ik verbeter het.

dankjewel voor de tips! ik zal mn best doen… xx.

ik denk dat mijn beste vriend verliefd op mij is, en ik voel me er heel ongemakelijk bij, dus ik zou het niet tegen hem zeggen etc, maar je er proberen overheen te zetten want ik denk dat je de vriendschap er wel mee verpest.
ik snap dat het vervelend is maar voor hem ook als hij dit te weten komt, je moet je maar indenken dat het nog erger is als je het vertelt of er iets mee doet en het de vriendschap verpest of je liefde niet beantwoord word, dan dat je de hele tijd verliefd bent.

haha hopelijk heb ke er iets aan xoxo
succes

Ik heb ook een tijdje mn beste vriend leuk gevonden maar daar heb ik niks mee gedaan omdat ik onze vriendschap niet wilde verpesten. Na een paar maanden is het overgegaan, toen ik iemand anders leuk vond.

Tijd. Geef het tijd. Heel veel tijd. :’)

pfoee, nietvertellen dus,
dankjwl! :grinning:.

volgens mij heefthij wel gevoelens voor mij…
hijdeed vandaag ergg… vaag?.

Nou, dat is leuk. Ga samen iets doen, pak hem op zn bek en kijk hoe die dan doet.

1. Je vertelt het hem, met het risico dat je dus de vriendschap verpest
  2. Je doet niks, en zoekt lekker afleiding.

ik weet het niet…
hem opzn bek pakkn is wel erg…
snel?

Dat zou ik idd niet doen.

^ Dat was ook sarcasme neem ik aan xD
Natuurlijk pak je hem niet op z’n bek, dat heeft tijd nodig. Als jij er voor wil gaan moet je dat doen, maar met risico dat je de vriendschap verpest en de kans dat het niks wordt. Maar als je gevoel zegt dat het juist is, houd niemand je tegen. Je moet het zelf bepalen he. Doe alleen wel rustig aan, voorzichtig hints geven enz.

uhmm…
ik probeer zyn aandacht nou tetrekken ophyves maar hij gaat nu gwn offline…

^Hoe probeerde je zijn aandacht dan te trekken?