Helpp, ik ben zijn minnares!

Haaai meiden,

Ik weet niet of dit bericht hier hoort of bij sex enzo, het kan allebei denk ik,
Maar het heeft niet zo heel veel met seks te maken dus vandaar dat ik het hier plaats.

Sinds meer als een jaar heb ik een seksuele relatie met een jongen.

Ik ken hem omdat hij bij mij in de straat woont en met mij traint.
Hij vroeg in oktober vorig jaar mn nummer en we begonnen wat te appen.
Hij had toen al een jaar een vriendin. We zijn beide erg into sport en zijn ook elke dag , samen,
Te vinden in de zaal waar we trainen. We fietsen er samen heen of hij haalt me op met zijn auto.
We zijn veel bij elkaar, niet alleen in de sportzaal maar hij komt ook op mijn vernaardag feesten.
Ik ben zelfs op het jubileum huwelijk van zijn opa en oma mee geweest.
Zijn vrienden zien mij als zijn vriendin. Maar officieel heeft hij nog een relatie.
Zijn vrienden zeggen ook dat hij het heel veel over mij heeft.

Mijn vriendinnen hebbenverdeelde meningen.
De ene vind dat ik een slecht mens ben omdat ik nu misschien de relatie van zijn vriending heb verwoest
De andere vinden dat hij een slecht mens is omdat hij 2 meisjes belazerd…
Ik vind het heel moeilijk. Het is zielig voor zijn vriendin en ik probeer h te weerstaan maar hij is te leuk.
Ik weet niet meer wat te doen,
Iemand tips?

Sorry hoor, maar wat een tering idioot is die jongen. Een seksuele relatie met iemand hebben, terwijl hij een vriendin heeft. Ik vind dat jij gauw moet stoppen. Jij weet ook eenmaal dat hij een vriendin heeft.

Hoe is dit allemaal gebeurd zonder dat zijn vriendin het door had?
Jullie zien elkaar elke dag?
Jij was mee op een groot en toch vrij belangrijk familiefeest, moet zij daar ook niet geweest zijn en het door gehad hebben? En als ze er niet was… Stelde ze dan geen vragen bij waarom hij met jou ging?

Dit is gewoon… apart.

dus zijn hele familie weet dat hij een vriendin heeft. Maar ze zeggen er niets over want ze vinden het allemaal prima dat hun zoon/neefje/kleinkind een ander meisje heeft waar hij het bed mee deelt?

En zijn vriendin ziet hem nooit omdat jij altijd bij hem bent?

Beetje raar dit

Maar om on topic te gaan: Zeg tegen hem dat je niets meer wil tenzij hij vol voor je gaat. Dus ofwel hij maakt het uit met zijn vriendin, of jij kapt de seksuele relatie af. Dit kan echt niet. Voor jezelf niet en tegenover zijn vriendin niet

Wauw…
Tip: élk contact verbreken

Ik weet niet hoe hun relatie in elkaar steekt.

Zijn ouders hebben nooit over haar gepraat,op fb, instagram staan geen foto’s van haar,
Op haar profiel ook niet,
In beide profielen staan niets over een relatie,

Het is zo raar allemaal…

Als je al zolang met hem omgaat en ook naar die dingen met hem meegaat, moet je dat toch weten?

Dr klopt niets van dit hele verhaal. Apart.

Dan denk ik dat de enige die je echt kan helpen, hij zelf is. Vraag eens waarom hij niet kiest tussen jullie.

Dit. Ik vind het van hem niet kunnen, maar van jou ook niet.

Nee idd je hebt al een jaar seks met hem en je komt er nu pas achter dat dit misschien slecht is…

Bah… Volgens mij ben je er nog trots op ook. Maar onthou, What goes around comes back around. Hij zit ook fout, daar niet van. Maar jij bent de kwal die zich bemoeit in andermans relatie. Vreselijk zulke mensen, hebben weinig zelfrespect. Nog over die vent niet te spreken… Dus misschien passen jullie inderdaad wel goed bij elkaar! Ach, karma will eat you up alive.

Het is wel heel makkelijk om dat zo te vinden.
Het kan best dat het van mijn kant verkeerd is,
Maar ik ben gewoon een meisje dat verliefd werd op een jongen die bezet is.
Maar soms vergeet ik dat gewoon.
Hij is zo leuk, als hij me kust dan ben ik blij dat ik hem een beetje heb, in plaats van helemaal niet.
Dat is misschien stom of raar, maar op dat moment denk ik niet na over dat meisje. Egoistisch? Misschien.
Hoe zou ik het vinden als ik haar was, ik zou er kapot van zijn.

Maar als jullie je inleven in mij,
Misschien dat jullie mij dan ook een beetje begrijpen. En zoals ik heb proberen te zeggen, het is niet alleen seks. Hij gaat ook met me mee naar de stad bijvoorbeeld.

Zeker niet dat ik me ga inleven in jou :")? Serieus? Jij zit ook keihard fout hier. Hij heeft gewoon 'n vriendin en jij gaat spelen alsof jij die vriendin bent. Zorg dat die jongen een keus maakt.

Ik begrijp je situatie wel, maar als je meer met hem zou willen dan alleen zijn minnares zijn, dan zul je hem toch een beetje voor het blok moeten zetten, verder met jou en het uitmaken met zijn vriendin, of met zijn vriendin verder, en zonder jou… Maar tot hij die keuze maakt, nadat jij het voorlegt, moet je dan ook even afstand houden en de tijd geven en ook om hem te laten voelen dat je serieus bent…

Heb je geen zin in een relatie, doe dan wat je zelf wilt, niet wat anderen zeggen, of stop er mee voordat je jezelf wel pijn doet… ja ze hebben gelijk, hij is slecht bezig en jij ook niet al te best natuurlijk maar ik heb ooit een zelfde situatie gehad, tot je het zelf hebt meegemaakt is het onmogelijk om je in zo’n situatie in te leven… Ik heb het nog steeds, als ik er over hoor van anderen denk ik ook: Kan toch niet! Maar dan denk ik, ja ik deed het ook… Het is onvoorstelbaar zo’n situatie voor de meesten, tenzij je het zelf meemaakt, en dan kan iedereen nog zo zeggen: oh maar ik kan mijzelf wel inhouden, dat zei en zeg ik ook. En toch kan het gebeuren…

Heel veel succes.

Het is zeker wel serieuzer,
Hij zegt dingen die je gewoon niet zomaar tegen iemand zegt,
“Ik hou van je.”
Ik ben niet degene die mezelf bij hem uitnodigt, hij nodigt mij uit.
En ik zie hem zo vaak als hij niet op school is,
Dus waarneer ziet hij zijn “vriendin” dan.
Ik word er hopeloos van, ook omdat ik niet weet of ik, als hij voormij koos,
Wel iets met hem zou willen omdat hij zijn vriendin zolang met mij heeft belazerd.

Heel erg bedankt voor de reactie, een paar van mijn vriendinnen haten ook op mij in deze situatie,
Dat is misschien nog het moeilijkste, het is fijn dat er iniedergeval iemand is die me geen bemoeizuchtige kwal vind. Ik ga hem wel een keuze laten maken, maar ik wil er eerst achter komen of ik iets met hem wil, anders kiest hij misschien voor mij en wil ik niet, zou ook sneu zijn.
Als ik voor mezelf helder heb wat ik nou wil gaat afwijzen misschien ook makkelijker

Eh nee. Dat is niet sneu, want dat betekent dat hij toch niet voor zijn vriendin kiest en niet bij haar wil zijn.

Ja joh je vergeet een heel jaar dat hij bezet is, verwacht geen medelijden als je die niet verdient.

Ik hou van je is tegenwoordig ook niks groots meer…

Ik snap je ookwel maar ik vind het allemaal zo raar… Dat het gebeurd is zonder dat die vriendin het merkte.