#helpme!? #friendsorhaters

Ik heb julie hulp nodig?!
Op school zit ik in een klas met alleen maar jongens die mij pesten, en mijn vriendinnen laggen me alleen maar uit. Zelfs mijn bff. En met het enige meisje dat aardig tegen me deed is boos op me. En ik weet niet eens waarom!!
Wat vinden julie hiervan en wat moet ik doen?

Subtiele manier om je blog te promoten.

Praat met dat meisje waarom ze boos doet. Negeer die jongens die je pesten. Dump die vriendinnen die je hierom uitlachen. En praat desnoods met een mentor als je dat fijn vind, zodat hij weet wat er speelt en misschien kan helpen.

Ok ik kan dit niet serieus nemen.
Hashtags zijn echt niet nodig in je titel… het doet niks.
Je spelling is uitermate rampzalig (ook in je blog) en ook de punten in je blog zijn niet bepaald heel wauw. Als iemand je geen polaroid camera voor je verjaardag geeft is het dus geen goede vriendin? (’:

#stroggels

Over mijn blog:
:heart:de dpellingsfouten zijn omdat mijn computer kapot is.
:heart:en over dat van polaroid camera was alleen maar een voorbeeld.

Natuurlijk, een computer maakt altijd spellingsfouten als ie kapot is…

Is dit een grap?

Ik ken zoveel goeie vriendinnen die een polaroid camera willen. Maar ik ga die niet voor ze kopen lol.
En ik vertel mijn goeie vriendinnen ook niet alles.
Ben ik dan wel een goeie vriendin?

Maar ik neem aan dat je serieus bent. Ik hoop het eigenlijk. Als je serieus moet twijfelen of je vriendinnen wel goeie vriendinnen zijn, dan zijn ze waarschijnlijk niet zulke goeie vriendinnen. Ondanks dat ik mijn fuiji instax zelf heb moeten kopen weet ik diep van binnen ik en mijn vriendinnen goed zitten.

Totaaal offtopic maar waar koop je zon ding

Hahahahaha #zinloos #werkmaareerstaanjespelling #xoxo

Bij de hema :wink:
Kostte 60 euro ofzo op de website. En film koop ik daar ook. Ipv 10 vellen voor 10 euro heb je daar pakjes van 20 vellen voor 14 euro. In de winkel zelf zijn ze er zeldzaam (zowel de camera’s als de film) en ik heb de roze :grinning:

Dit!!
Ik kan begrijpen dat als je s het niet doet, je een z gaat gebruiken.
Maar dt/d/t fouten jouw/jou fouten enzo komen echt niet door een kapotte computer.

Ohhh super leuk haha! Ga eens kijken ervoor dankjewel!

Ik zou vragen waarom dat ene meisje dat wel aardig deed, boos op je is. Dan weet je wat je ‘mis’ hebt gedaan en hoe je weer in goede aarde met haar kunt komen. Verder kun je, als je gepest wordt, misschien beter terecht in het Gepest topic (wat oud is, maar wel relevant, dus je mag het uppen).

Voor een volgende keer: hashtags maken je titel niet duidelijker, je kunt ze beter weglaten.