helphelphelp love problem

Heyy girls ,

Je kent het vast wel , je vindt twee jongens tegelijk leuk maar kan niet kiezen . En ja ik ken dat zinnetje van het is "de tweede want anders had je die eerste wel leuker gevonden ". Maar ik zal wel eventjes meer er over vertellen waarom ik niet kan kiezen.

Het begon op een vrijdag middag toen we een softbal toernooi hadden vanuit school , ken je vast wel ,
waar alle klassen in gemixte teams worden verdeeld waar je tegen alle klassen moet spelen.
Ik zat dus in een best goed team. Na een volle ochtend goed gespeeld te hebben spelen we tegen een nieuw team en een havo klas (ik ben 4 vmbo-t) en wooooooooow op het veld aan slag stond hij dan :smiling_face_with_three_hearts: echt ik moet weten wie jij bent, hahahah ik wist gewoon niet meer wat te zeggen . En ja hoor ik kenden een paar mensen uit zijn team en hij was nieuw op school en heette Jurriaan. Toen tijdens de wedstrijd ik aan slag , ik sloeg de bal redelijk goed ,maar mn gedachten zaten bij die jongen dus ik bleef gewoon staan terwijl ik moest rennen voor een home-run . Heel mn team : RENNNENN ! Volgens mij had hij me door en blokte me een aantal meters maar heb toch die home-run gerend .Na de wedstrijd hadden we over die wedstrijd staan te praten , en vroeg mn nummer .

Dan die andere jongen (Merijn) die zelfde middag dat we weer terug moesten naar school en ik al mn spullen uit mijn kluisje had gehaald en ik naar mn fiets stond te zoeken in het fietsenhok gebeurde het . Een boven bouwjongen (havo5) komt naar me toe en zegt ineens : Mag ik je iets vragen , ik zo ja hoor vraag maar , & hij begint ineens te rattelen ; Ja ik heb je al heel lang zien lopen en je lijkt me echt een leuke meid , zou je misschien wat met me willen gaan drinken als je zin hebt? ik stond daar echt van !!! …
echt wow ik dacht echt van wat zeg jij nou ineens? dus ik zo van heb jij het niet tege het verkeerde meisje? Hij van nee ik wil echt jou , zou ik misschien jou nummer mogen ? dus ik zo van nou ja okee en gaf mn nummer .

Jurriaan is 16 jaar , verschrikkelijk mooie ogen & buik ,
doet hockey en golf en een geweldige hipster kleding style.

Merijn is 17 jaar, kan zoo mooi gitaar spelen , doet aan
kickbocksen en fitness en ook een hipster kleding style.

Het is nu al ong. 2 weken geleden dat dit is gebeurd ,
met Jurriaan kan ik me echt helemaal stuk lachen
& met Merijn heb ik super lieve gesprekken .

klinkt mss stom om te zegge maar ik heb echt behoefte aan beide .
WAT MOET IK DOEN ?!

-xoxoxo

Ik snap dat nooit zo goed dat je twee jongens ‘‘leuk’’ kan vinden, dan is het gewoon niet echt.

wat denk je dan dat het is ? ;$

Dat je het leuk vindt om aandacht te krijgen van jongens

Ja dit haha

Oja en je eerste zin: nee ik ken het niet

Ja dit ja
SHOUTOUUUUUUT NAAR MN HOOPJE DROL :smiling_face_with_three_hearts:

wooeoehoeoeee

Doeggggggggg
Byeeeeeeeee

Fijn dat je ze zoooooooo de hemel in prijst toevallig komen strakke buik en fitness er weer in voor.
En hipsterkleding en zoooo toevallig hadden we vande weerk ook een hipster in damesbroek in een topic die zooo geweldig tevreden was over zijn kont.
Vast ook een vriendje van je.

^hahahaha mimi

ja lekker oppervlakkig weer, volgens mij (tenminste bij mij) gaat het meer om het innerlijk.

Owwww sorrrry was xoxoxo vergeten ondermijn berichtje

HAHAHA
xoxoxoxo ellen

Jij bent snel verliefd…

Kalverliefde ja hihi

Spookkatje ick ben verlieft op jau door juh hipstur kleding steil

Xoxoxooxoxoxoxoox

Hope jei bent nu gedumpt dat juh t weet sgat

Zo makkelijk hè mensen? Even iemand als zondebok zien en naar reageren?

Ik heb verder geen advies voor je, maar heel veel succes :slightly_smiling_face: en probeer te bedenken of je een verschil kunt maken tussen of je ze inderdaad echt leuk vindt, of dat het misschien komt dat je je heel erg gevleid voelt!

Daar lijkt het idd op.

Guhuhuhu

Ik love joe ook :hugs:

Tserwil wel heel graag tips en antwoorden van ons
Zeer snel met reageren.

Ik denk dat tser haar/zijn lol weer heeft gehad.

jezus christus, niet iedereen is een troll ok. hou eens een keer op met zowat iedereen te verdenken, dat is de moeite echt niet waard.