helpen voor presentatie

Hallo,
In mijn school is er een uitwisselingsproject met Afrika. Ik wil graag mee,maar daarvoor moet ik een presentatie doen en :fieuw:1attribuut meenemen dat gelinkt is aan ‘sport’. Dat moet heel erg creatief zijn, maar 1 groot probleem ik ben helemaal niet creatief. :cold_sweat: Heeft iemand ideeën van iets dat ik kan knutselen of in elkaar steken? :sob::muscle:

Kun je iets meer uitleg geven? Wat moet je bijvoorbeeld met dat attribuut doen? Moet je die presenteren? Of moet je die bij je presentatie gebruiken???

het moet een attribuut zijn waar je kort ook iets over kan zeggen, het is niet het belangrijkste van de presentatie. Het is een extraatje dat je moet meenemen maar het attribuut is zeker niet het hoofddoel :slightly_smiling_face:

Mijn tips die voor mij werken:

• Doe je haar in een staart of in een knot, zo ga je niet steeds aan je haar zitten tijdens je presentatie.
  • Praat langzaam en duidelijk, als je dat moeilijk vind, probeer dan korte pauzes tussen je verhaal te doen.
  • Leg je steekwoorden papier op een tafel, als je hem in je hand hebt, ga je al snel aan het papier friemelen.
  • Bereid thuis je presentatie door en hou hem in je kamer voor jezelf. Meet je tijd zodat je weet hoelang je er over doet. Let op: in het echt doe je altijd wat korter over de presentatie dus haal er altijd 1 minuut vanaf.
  • Stamp je tekst niet in je hoofd. Zo komt het nogal ingestudeerd over en is het niet fijn om naar te luisteren.
  • Ga met 2 benen stevig op de grond staan met je voeten op schouderbreedte en doe je schouders niet over elkaar (dit komt ongeinteresseerd over). Ook moet je niet hangen tegen het bord etc.

Veel succes! Je kan het :hugs: