helpen met problemen! (opleiding psycholoog)

Hallo allemaal,

Ik doe een opleiding voor psycholoog en zou ook graag hier meiden willen helpen.
Ik doe vooral de leeftijdsgroep tot en met 20 jaar omdat ik graag jongeren willen helpen en zelf weet hoe fijn het is om met iemand over je problemen te praten.
Al is het alleen maar even je verhaal vertellen, het lucht altijd op!
We gaan samen naar een oplossing zoeken!

De berichtgeschiedenis die te zien is op mijn profiel is niet van mij maar van mijn zusje.

Ook op Girlscene zou ik graag meiden willen helpen, als je interesse hebt dan kan je me een privébericht sturen.
Het gene wat we bespreken blijft tussen ons en zal niet door worden verteld.

Groetjes

‘zou’ je graag…
Succes met je topic!!

Dankje voor je verbetering!

upje

:confused:

?

In je profiel staat dat je 14 bent? Ben je dan niet een beetje jong om een opleiding tot psycholoog te volgen? Tenzij je een stuk of 5 klassen hebt overgeslagen?

Dat klopt niet want dit was het profiel van mijn zusje, zij wou niet meer dus heb ik het van haar overgenomen.

Helaas is er geen belangstelling!

Willen jullie misschien upjes doen?
Dan blijft die bovenaan kunnen meiden met problemen eerder reageren!

Dat vind ik altijd zo vaag, maak dan gewoon een nieuwe account aan of geef toe dat het je eigen berichtgeschiedenis is :stuck_out_tongue:

Het is niet mijn eigen berichtgeschiedenis anders zou ik dit eerlijk zeggen.

Dit is toch handiger? Minder nutteloze accounts=minder vol girlscene.
Give it a break.
ot ; geen hulp nodig.

Lol, waarom zou ze het moeten toegeven als ze zegt dat het gewoon niet haar berichtgeschiedenis is maar van haar zusje? pff.

ach mn zusje zat ook eerst op dit account
maar heb geen interesse

Okee, sorry :stuck_out_tongue:
Maar heeeel veel mensen hier zeggen dat ze op het account van hun zusje of vriendin of buurmeisje zitten, en ik kan me niet voorstellen dat dat bij iedereen ook zo is. Dan gaat het vooral om ‘genante’ topics etc: dan denk ik, wil je zusje/vriendin/buurmeisje dat dan zo graag op haar account hebben?

Ik snap je wel hoor!
Heel veel meiden doen dat namelijk maar ik meen het echt en dit vind ik geen genante topic! jij wel ;p?

handig voor mensen met problemen, maar die heb ik niet, nouja, geen grote waar ik met een psycholoog over moet gaan praten, iig.
succes ermee.

Ja! dat dacht ik zelf ook, vooral ook omdat het anoniem is daar had ik vroeger veel baat bij gehad omdat het voor mij een grote stap was om naar een psycholoog toe te gaan.

up

Jammer dat er geen belangstelling is.