Helpen met mijn blog

Ik heb nu een paar weken een eigen blog op blogspot.com. Ik vind het heel leuk om te bloggen etc. maar heb er gewoon niet genoeg tijd voor! Hierdoor heb ik al dik een week niks meer geposts…
Dus nu vraag ik me af, is er iemand die me eventueel zou willen helpen? Het gaat om de volgende blog:
http://youhavetosmiletothefuture.blogspot.com/

Dingen waar ik over blog zijn fashion, lifestyle, sport, jongens, films, series, muziek… Eigenlijk alles! Dus lijkt het je leuk om me te helpen note me dan!

En paar voorwaarden zijn dat je:

• Tussen de 13 en 16 jaar bent (zelf ben ik 14)
  • Tijd om 1 á 2 posts per week te plaatsen hebt. (Ik zoek ongeveer 3 meiden, dan kunnen we het werk verdelen)
  • Je goed Nederlands spreekt en schrijft.
  • Je creatief bent. Je moet dus leuke plaatjes bij een bericht kunnen zetten, en er iets speciaals van maken.
  • Je veel inspiratie hebt! Zodat het geen berichten worden die nergens over gaan :wink:

Wat krijg je er voor terug?

• Je komt natuurlijk te staan bij over mij, hier kan je gewoon wat over jezelf vertellen etc. Zo weet iedereen ook dat jij meewerkt aan de blog.
  • je helpt mee aan een hele leuke blog, en kan aan je eigen berichten je eigen draai geven!

Ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is, en anders mag je me natuurlijk ook een note sturen!

Liefs

leuk, maar ik niet helaas!!

Sorry, ik heb al handen vol aan mijn eigen blog

the same

Jammer, ik ben namelijk 12 :’)
Maar upje voor jou.

Opzich kan het ook wel als je 12 bent, hangt er alleen een beetje vanaf of je nog op de basisschool zit of niet. Dus als je op de middelbareschool zit en graag wilt kan het wat mij betreft wel.

upje!

Ik snap dat wel, en nee ik zit niet meer op de basisschool :wink:

En ligt het aan mij of is het woord middelbareschool best wel vreemd…

Niemand? :blush:

Ik zou wel willen maar ik ben elf en ga pas na de zomervakantie naar de middelbare…

Ik zou dus wel willen, maar laatst vroeg ook al iemand op het forum of iemand met haar een blog wou beginnen. Ik heb haar al een stukje gestuurd, dus misschien ga ik met haar een blog beginnen. En het lijkt mij nogal onhandig om met twee blogs mee te doen. Ik zou het wel kunnen proberen, want ik heb alle tijd.

Mij lijkt het ook wel leuk om te doen, maar ik heb totaal geen ervaring.

Ervaring is niet nodig, als je maar geen inspiratie enzo hebt! Kan je me een note sturen als je wilt helpen?

2 blogs is inderdaad niet heel handig lijkt me. Weet je wanneer je weet of je met haar een blog gaat maken? Want in dat geval kan je me als het niet doorgaat altijd nog een note sturen.

ehhm , ik zou wel willen ?
ik ben 13 jaar en zit in de 1e van de middelbare school;
ik wou net mijn eigen blog beginnen maar als jij nog iemand zoekt om te helpen lijkt dat me veel leuker.

Oke, hartstikke leuk! Kan je me een note sturen?

up