Helpen met blog

Heeeeeyyy, !
ik heb een nieuwe blog en hij moet duidelijk nog aangepast wordenn!
Kunnen jullie helpen? de link is www.bellezabeauty.blogspot.com
Eigenlijk moet het een beautyblog worden,
En dan wil ik dit ook meteen een winactie maken!
Wie het leukste idee heeft wint de nieuwe Essence nagellak, ik weet de naam en het nummer zo niet uit mn hoofd maar hij is een beetje mint-groen!

CU

Evaa'

Reclame…

ik zou als ik jou was gewoon beginnen met posten van berichten over beauty enzo…

Ik zou gewoon in goede/gewone zinnen Nederlands typen op je blog, dat leest wat fijner.

Ik zou gewoon in goede/gewone zinnen Nederlands typen op je blog, dat leest wat fijner.

[i]zorg voor een duidelijke huisstijl,
dat mensen je blog herkennen,
en dattie eruit springt.

maak een mooie header,
en gebruik typische kleuren en een bepaald lettertype.

ook zou ik als ik jou was eerst berichten posten voor je reclame maakt,
want al zou je nu bezoekers krijgen, die kunnen niks lezen,
en dan lijkt het me dat ze geen tweede keer terug komen.

verder vind ik goede foto’s belangrijk op een blog,
dus als ik jou was zou ik daar tijd/moeite in steken.
succes![/i]

Welke zinnen zijn niet gewoon dan? Dat ik worden een keer et dubbel n schrijf, of wat bedoel je ?

Hi!
Dit is mijn nieuwe blog, ik ga er nog heel veel aan veranderen maar de basis is er!
in plaats van:
‘‘Hi !
Dit is mijn nieuwe blogg, ik ga er nog heeel veel aan veranderen maar de basis is dr :slightly_smiling_face:.’’
Ik vind dubbele letters en smileys niet heel fijn lezen en het ziet er niet zo professioneel uit, als je begrijpt wat ik bedoel.

Daar heb je gelijk in, komt inderdaad neit prof. over, had ik niet aan gedacht.
Superbedankt!

Ehm ja, misschien is het inderdaad handig om eerst een aantal beauty artikelen te schrijven en op je site te plaatsen. Want als ik op een site komt waar niks op staat, nouja je begrijpt me wel… :wink:

Tips/ideeen:

• Heb geduld, het duurt een hele poos voordat mensen op je blog gaan kijken en hem blijven volgen
  • Probeer je site professioneel te houden met een persoonlijke touch.
  • zorg dat je site overzichtelijk is;)
  • Als je veel followers wilt, zal je veel moeten updaten;) Want als mensen op je site komen en er is weer wat nieuws te lezen dan zullen ze vaker terug komen dan dat er telkens niks nieuws te lezen is;)
  • Goed nederlands
  • voor meer tips even googlen;)

Oja Oja Oja Oja! Dé tip; Stel je zelf even voor. Vertel wat leuks over jezelf, plus misshien een fotootje? Of stel je zelf voor in een filmpje

Héél veel succes

OJAAAA wees orgineel en jezelf;) Geen andere blogs na-apen! Dan krijgen mensen alleen maar een hekel aan je.

En je zegt dat je een nagellak weg gaat geven, maar wees specifieker. Zoek plaatjes, de naam etc. Anders komt er echt niemand op af :wink:

Veel en duidelijke, scherpe foto’s doen het ook goed (:

Hoe gaat het met je site?