Help?

Heyyy! Ik maak me nogal druk…
vorige week donderdag heb ik voor het eerst seks gehad.
We hebben wel een condoom gebruikt, maar ik weet niet goed of hij er goed om heen zat, ik durfde er niks van te zeggen omdat het mijn eerste keer was en toch niet zeker wist hoe het moest…

Nu slik ik mijn pil vaak 3 maanden door, en heb ik af en toe wel eens een bloeding.
Het is nu net een week geleden dat ik ontmaagd werd, ik zit volgende week pas in de stopweek van mijn pil
heb nu al bloed in mijn onderbroek, het is donker rood, tegen bruin aan.
Ik weet nu niet als dit een bloeding is wat ik wel vaker heb vanwege de pil, of als dit iets anders is?
Ook doet mijn vagina best wel pijn, ( bij het plassen, maar ook gewoon )

Weten jullie misschien of dit erg is? Of dat het gewoon komt doordat ik net ontmaagd ben?
xliefs,

als je lang doorslikt breekt t vanzelf door…

en ongesteld zijn kan pijn doen.

en na seks heb je grotere kans op blaasontsteking.

ik heb sinds ik seks heb heel vaak blaasontsteking, dat veroorzaakt pijn bij het plassen.

Bah, ik vind zo lang de pil doorslikken zo smerig. Gadver.

Kan gewoon een doorbraakbloeding zijn hoor:)
Het is gewoon een beetje beschadigd daarbinnen en dan heb je daar sneller kans op. Ik zou als ik jou was gewoon de eerst volgende keer je stopweek nemen en dan zul je zien dat er niks aan de hand is. Als je dan na 5 dagen niet ongesteld wordt even een testje doen.

Kan het niet komen doordat je voor het eerst seks gehad hebt? Ik heb wel eens gehoord dat er meiden waren die daarna gingen bloeden