Help!

Hoi,
Ik vind een jongen leuk, maar hij vind een ander meisje leuk. Nu heeft dat meisje gister tegen hem gezegd dat het niks tussen hen ging worden. Hij is er helemaal kapot van, en op whatsapp had ik hem even een peptalk gegeven. Hij zei dat hij niet op haar op ging geven enzoo. Toen veranderde dat gesprek in een ’ :hugs: :couplekiss_man_woman: :couplekiss_man_woman: ’ gesprek en zei hij; ik wil dit ook wel in real-life doen hoor. En toen zei ik; maar je vind iemand anders leuk. En toen zei hij; jaa, maar ik heb afleiding nodig. Toen reageerde ik een beetje kortaf en toen zei hij snel van; ik gebruik je niet hoor, je bent gewoon lief en dat is catchy. Maar dat is het nou juist, ik voel me een scharrel en dat is nou juist wat ik niet wil. Maar hij is zo leuk! Ik wil best met hem zoenen, maar dan moet hij me wel leuk vinden…

Nu wil hij dus met me afspreken… 3 maal raden waarom. Maar wat moet ik doen? Want ik vind hem wel heel leuk… =S

als ik het lees, dan wil hij je gebruiken… Ga op je gevoel af!

Dat is nou juist het probleem, ik heb ook het gevoel dat hij me wilt gebruiken… Maar alsnog zou ik wel graag met hem willen zoenen eigenlijk… =S

uh, skippen die handel

je zegt dat je graag wilt zoenen met hem, maar als je het gevoel hebt dat hij je gaat gebruiken dan zou ik verstandig zijn en dan spijt krijgen dat je niet gezoend hebt met hem, in plaats van achteraf met een kutgevoel zitten dat ie je gebruikt heeft.

nietdoen, dat is precies wat jongens willen. jij hebt het dan een paar weekjes leuk en zij kunnen doorvertellen aan vrienden wat jullie allemaal doen en dan dumpt hij je. datsoort dingen zie ik wel vaker gebeuren

Hmmmm, jullie hebben wel gelijk!

Wacht gewoon even, Nu lijkt hij je nog te gebruiken, Maar hij komt er vast wel overheen. Dan kan het nog altijd iets worden (: