help!

Ik snap niet wat je wilt :stuck_out_tongue:
en misschien even je Nederlands verbeteren, serieus dit leest heel irritant (ik wil niet lullig zijn xd)

Leer eerst Nederlands alsjeblieft.
En wat is je probleem nou eigenlijk, het is niet echt duidelijk…

Wacht… je vond een jongen leuk, toen zeiden vrienden dat hij een vriendin had, maar dat is niet zo en de date is ook niet doorgaan. Zondags moest je weer werken en negeerde hij je en zag je een andere jongen en nu vind je die leuk? En ben je bang dat ze je een slet gaan noemen als je met hem krijgt?

Wauw… uhm als je zo snel van de een op de andere dag iemand anders leuk vindt denk ik niet dat het allemaal erg serieus is.

ik zeg niet verliefd maar ik vindt hem wel leuk en heb hem al gezien nou ik dacht dat mensen je helpenhier

Moet je wel je verhaal duidelijk vertellen, dan kunnen we je helpen

Sinds kort werkt TS bij een bedrijf waar veel jongens werken. Met 1 van hem camde ze en ze zou afgelopen zaterdag een date hebben, wat niet meer doorging. Zijn vrienden zeiden dat hij een vriendin heeft en allemaal smoesjes verzon. Nu keek er zondag een jongen naar haar, en ze hebben gepraat op Whatsapp. Nu denkt ze dat ze hem dus ook leuk vind.

Wat moet ze doen, gaan voor jongen 1 of 2?

OT:
Al zouden mensen je een slet noemen, who cares? Als jij iemand leuk vind, en degene heeft geen vriendin, moet je er gewoon voor gaan.

dankjewel zo is inderdaad me verhaal en dankjewel

jaa ikben gwn te snel verliefd wat kanik er tegen doen?

Okee, als een jongen kijkt hoeft ie niet meteen te flirten.
Laat de andere jongen voor wat ie is.

Hoe weet je zo zeker dat het onzin is dat hij een vriendin heeft?
En gewoon gaan voor de jongen die je leuk vind, als ze je dan een slet vinden lekker boeiend.

En nog een vraagje, hoe oud ben je?