Help :$

Hey allemaal,
Om te beginnen ik ben een jongen (sorry ik weet dat het niet de bedoeling is maarjah) en ik beetje een probleem… ik ben op mijn beste vriendin…
en ik vroeg me eigelijk af wat ik moet doen :blush:
Ik ben nu een tijdje vrienden met haar en ik vind haar al een tijdje leuk… zij vond mij eerst ook leuk (toen ze nog een vriendje had) en daarna ook weer een beetje, maar dan vind ze me weer wel leuk en dan niet… ik weet niet meer wat ik moet doen… ik ben ook een beetje bevriend met haar vriendinnnen en ik vind het wel eng om te zeggen… :blush: wat vinden jullie?

Waarom zou je een vriendin willen die eerst leuk vindt daarna niet en daarna weer wel?

Als je haar leuk genoeg vindt om de gok te wagen en jullie vriendschap op het spel te zetten, moet je het zeggen. En anders niet.

Probeer eerst signalen op te vangen.
-Heeft ze het vaak over andere jongens?
-Hoe reageert ze op een knuffel of kus op wang?
-Doet ze lacherig en raar of ben je gewoon echt een vriend?

ze zegt dat ze me niet leuk vind maar zo lijkt het wel erg… het is nog niet zo lang uit met haar vriendje maar het lijkt gewoon alsof ze me leuk vind en dan denkt een maat van mij ook… ze komt meestal zelf gwn op me af als ze een knuffel wil en ze vind het fijn om in mn armen te liggen zei ze… en jah als we met een groep zijn lopen we weleens samen hand in hand of met onze arm om elkaar heen… en @tartaarsaus omdat ik van haar hou… en het lijkt gwn alsof ze bang is voor onze vriendschap

hmm het is gewoon een lastige situatie! het kan je vriendschap kapot maken. maar als je echt zeker bent dat je dit ECHT wilt, dan moet je ervoor gaan. als er enige twijfel is vanuit jouw kant, of je eigen gevoel dan zou ik het persoonlijk niet doen!

Als ze zegt dat ze jou niet leuk vind, lijkt het me dat dat ook zo is. Vrienden knuffelen toch ook gewoon?

klopt maar het is steeds weer van … jah ik vind je wel leuk… jah toch weer niet. het veranderd steeds en jah… het is totaal anders als gewoon vrienden :blush:

Hoe oud zijn jullie?

Misschien neemt ze het elke keer weer terug omdat ze niet weet of jij haar ook leuk vindt, of is ze bang om jullie vriendschap op 't spel te zetten.

Ik denk dat het verstandig is om (als jullie alleen zijn!) eens aan haar te vragen of ze je nou leuk vindt of niet. De kans dat je dit niet echt durft is groot en begrijpelijk, maar het is wel het meest duidelijke antwoord dat je kan krijgen.

wat cute ! Sorry haha maar ik zou de vriendschap niet riskeren tenzij je weet dat het gevoel echt is en wederzijds is

ze is bang dat de vriendschap kapot gaat… dat weet ik al. we zijn 16… dankje voor jullie snelle reacties :slightly_smiling_face:

oh ooh… friendzoned

Maar vinden jullie elkaar alleen leuk of zijn jullie echt verliefd? Als het echt liefde is, zou ik het wel willen riskeren.

Als het alleen gaat over ‘ik vind je wel leuk’, zou ik het niet doen.

Spreek met het meisje af. zorg voor een beetje privacy
Maar doe dit zonder haar vriendinnen.

ik in ieder geval verliefd :blush: over haar kan ik niks zeggen ze zei; ik vind je echt echt leuk!

Dit idd.

Spreek iets met z’n tweeën af. Dit hoef je niet meteen een ‘date’ te noemen en je hoeft niet meteen romantisch uit eten o.i.d. maar je bent dan wel alleen.
Als je alleen bent met iemand, worden gevoelens snel veel duidelijker. Ik denk dan ook wel dat je sneller door hebt of zij jou ook meer dan leuk vindt.

afspreken gaan we binnekort doen met zn tweeen maar ze is bang voor het verpesten van onze onwijs goede vriendschap