help !

hoi x

nou sinds november 2011 is het uit met mijn ex .
ik miste hem heel erg , dus ik had hem van msn verwijderd en van alles.
maarr ik moest steeds aan hem denken dus k voegde hem weer toe op msn.
na heb 3/4 maanden niet gezien te hebben zei ik op msn ; ik mis je eigenlijk wel … wil je nog n’s afspreken? beetje bijpraten . hijzo; isgoed. en daarna zei die ; maar ik wil eigenlik gewoon vrienden blijven . ikzo; oke x . maar ik heb hem dus al 3/4 maanden niet gezien.& sinds ik dat heb gezegd op msn van ik mis je enzo . kom ik hem heeeel vaak tegen & is hij er opeens heel vaak bij als ik buiten ben met vrienden. maar sommige zeiden dat hy op mijn beste vriendin is . maar die heeft al een vriendje . maar ik heb al een tijdje een gevoel dat mn ex en mn beste vriendin verkering krijgen , ik weet niet hoezo maar zo’n gevoel heb ik . maar ik kan het ook mis hebben (hopelijk). zoals gister , ik zat naast mn bestevriendin op een bankje & hij stond met 4 vrienden daarvoor . dus ik zat wat voor me uit te staren , tot ik hem ( mn ex ) aankeek & hem erop betrapte dat hij al best lang naar me aan het kijken was , maar wat ik dan niet snap ; als we met zn 3e zijn ( mn ex , ik , mn beste vriendin ) , hij kijkt mij bijna nooit aan … en mijn beste vriendin de hele tijd , als ze praat of als ik praat . ik weet niet meer wat ik ervan moet denken =( . weten jullie t’ maybe … ? x

oja , dankje voor het lezen iig ! x

een vraagje he… vind je hem nog leuk :$? want is het dan wel handig om aftespreken? dat maakt het miss alleen maar moeilijk voor jou
x

ja ^ dat… Als je niet over hem heen bent kun je beter niet weer dat contact opnieuw beginnen… Dan ga je jezelf er misschien pijn mee doen.

Misschien was hij dus wel aan het kijken naar je beste vriendin ?
En zoals hier boven al gezegd wordt, misschien is het wel niet zo slim om weer opnieuw af te spreken als jij hem nog leuk vind en hij jou niet. Dat kan heel pijnlijk zijn…

Een ex is niet voor niets een ex. Er is een reden waarom het is uitgegaan. Mooi een ex laten wezen.

iedereen ; ja maar ik wil hem ook niet zien enzo , ookal vind ik hem nog een beetje leuk , maar hij is vrienden met al mijn vrienden & ja dat is een beetje moeilijk dan .

& als ik en m’n beste vriendin buiten zijn , komen we hem tegen een komt ie er ook bij zitten enzo …