Help!

Hee!
Mijn vriendin en ik hebben allebei een vraagje.
Ik: Ik vind een jongen al een tijdje leuk en ik heb hem op hyves en we hebben al een paar gesprekken gehad, we lachen ook naar elkaar en zeggen hoi tegen elkaar. Maar vinden jullie dat ik hem moet vragen om een keer wat te gaan doen? Want ik ben bang dat hij nee zegt, omdat we elkaar niet zo heel goed kennen. Maar hij heeft volgens mij geen msn. Dus dan kan ik niet op een andere manier hem beter leren kennen. Ik kan ook gewoon via school gesprekken met hem voeren, maar dan blijft het denk ik alleen via die ‘‘vriendschaps’’ gesprekken. Meestal zijn het trouwens korte gesprekken.
Mijn vriendin: Ze vind al een tijdje een jongen leuk. Ze weet niet of hij haar ook leuk vind, omdat hij haar eigenlijk niet eens kent. Maar hij kijkt wel. Moet ze hem op hyves toevoegen of niet? Ze twijfelt zo omdat ze al een keer eerder een jongen had toegevoegd, maar die deed meteen heel stom en reageerde heel flauw. Maar dat was gewoon een eikel ;p En die jongens kennen elkaar ook nog. Dus wat moet ze nou doen?
Bedankt voor het lezen van heeel dit verhaal!
xxx

JIJ : als ik jou was zou ik inderdaad rvagen of jullie een keer iets leuks gaan doen samen of hij dat wil
JE VRIENDIN: ik zou hem toevoegen op hyves, want jaa alless wat er ka gebeuren is da hij ook flauw reageeert, dan weet je ook weer dat hij ook dom is, gewoon toevoegen dus .

x

Dankjee!
Maar moet ik dat op hyves vragen of in het echt? Want als ik het in het echt moet vragen moet ik misschien nog wel lang wachten voor dat ik weer de kans heb om met hem te praten!

Aub nog iemand over wat ik net vroeg in mn vorige reactie? :slightly_smiling_face:

ik zou het in rl vragen.

Okee, bedankt :wink: Meer mensen?

Ik zou het ook in het echt vragen & jouw vriendin gewoon toevoegen, je weet maar nooit…

Okee thnx!

jij; ask it real ! dan weet een jongen iig dat je de ballen ervoor hebt :stuck_out_tongue: ja et klinkt heel stom maar weet even niet anders hoe ik et moet brengen.
je vriendin; voeg gewoon toe, als hij van school is kan je altijd nog zeggen: zie je wel eens op school je lijkt me leuke/aaardige jongen

Thnx :slightly_smiling_face: Hopelijk heb ik er echt de ballen voor, haha.