Help

Vind hij mij ook leuk? Lees a.u.b. mijn verhaal:
Hoi, ik ben een meisje van 13 en vind al vanaf begin van dit schooljaar een jongen leuk die bij mij in de klas zit. Hij is nogal populair maar wel heel aardig/lief. Niet zozeer naar mij, maar in het algemeen.
Ik heb het meteen met hem verpest naar mijn gevoel, want ik had gezegt tegen een vriendin dat ik hem leuk vind en die heeft het meteen aan hem vertelt. Hij vond het niet leuk voor me (hij had net verkering met een ander) maar wou gewoon normaal tegen mij blijven doen, als ‘vrienden’. We zijn niet echt vrienden, maar spreken elkaar af en toe op school en in de klas natuurlijk en bij de kluisjes (zijn kluisje is dicht bij de mijne ) en op msn.
Ik heb in de loop van de tijd gezegt dat ik hem niet meer leuk vind, ik heb gelogen om eigen bestwil.
Sindsdien gaat het z’n gangetje, maar hij praat nu veel minder met me.
Veel minder op msn, en vroeger als hij al klaar was bij zijn kluisje en ik nog bezig was met boeken wachtte hij wel eens op mij, maar nu zegt hij niet eens doei als hij naar huis gaat en ik nog bij mijn kluis ben. Hij kijkt wel eens naar mij maar dat komt sws omdat ik de hele tijd naar hem kijk. Heel soms gebeurt het dat hij recht in mijn ogen kijkt en dan begint ik te shaken en kijk ik snel weg.
Als hij naar mij kijkt doet hij heel normaal, net als bij andere meiden.
Ik probeer zijn aandacht te trekken door met hem te praten maar dat mislukt want ik weet nooit waar we het over kunnen hebben en vertel dan vanalles over mezelf wat heel genant is. What to do?
Ik ben niet echt de knapste enzo en ook totaal niet populair, maar hoor de gewoon wel bij zegmaar. Ohja, en het is uit met zijn verkering, toen was hij weer verliefd op een ander meisje maar zij vond hem niet leuk dus nu vind hij haar ook niet meer leuk. Hij lach en vraagt naar mijn gevoel veel meer aan andere meiden en ik hoop gewoon dat hij mij leuk vind maar volgens mij ziet hij nix in mij. Help
Alvast bedankt!

PS: toen hij het wist en de rest van de klas ook gingen 2 kinderen uit mijn klas de hele tijd vragen vind je hem nog leuk vind je hem nog leuk waarop ik antwoord nee. En ze vroeger dat ook aan die jongen en die zei ook keihard nee en vond het ook vet irritant dat ze dat zeiden. Op msn zei hij toen dat hij mij ook niet leuk vond, toen ik zei dat ik hem ook niet meer leuk vond wat dus niet waar is. Dit is denk ik 2 1/2 maanden geleden of langer. Ik weet het niet meer.
Dit zeggen ze trouwens al heel lang niet meer alleen toen . Maar opeens vroeg de beste vriend van die jongen of ik hem nog leuk vind, toen zei ik nee. toen zei die vriend jammer, en toen begon hij een verhaal dat hij en die jongen een relatie met elkaar hebben wtf. dat sloeg nergens op. maar waarom vraagt hij dat opeens weer. het zal sws wel nix zijn. Help me a.u.b.

misschien omdat je alleen maar als vrienden ziet meer zit er niet in
en dat je zei dat je niet gek op hem bent
dat hij het graag op afstand houd

Ohja, en ik heb het lef niet om hem uit te vragen enzo. Om een x iets af te spreken omdat ik er helemaal totaal en 70% zeker weet dat hij me niet ziet zitten terwijl er ook wel eens dingen gebeuren waaraan ik twijfel. En het raarste is toen ik eerder verliefd was en ik had het diegene het verteld enzo voelde het defininitief; hij vind me niet leuk. Bij hem heb ik een gevoel dat hij me wel leuk vind of ik ben gewoon te verliefd dat ik dat denk.

wat leuk dat jullie allemaal reageren zeg =D -.-

Ik had al helemaal bedacht wat voor advies ik je wilde geven maar die krijg je niet meer te horen.

Gewoon eerlijk zeggen wat je voor hem voelt!
Dan kan je afgewezen worden, pech dan. Heb je het
tenminste geprobeerd. Of het blijkt dat hij jou toch wel
ziet zitten! Heb je geen twijfels meer en probleem opgelost!
Just do it, het leven is te kort om over zoveel dingen te zitten piekeren.

Het spijt me, ik ben ongeduldig. Maarja, jij snel aangebrand.

Alsof wij verplicht zijn om te reageren…

Kom op zeg, stel je niet zo aan.

Met zo’n reactie ‘help’ je jezelf niet echt. =)

Wat ben jij bevooroordeeld, zeg.

Wowowowow. Zo bedoel ik het helemaal niet. Ik dacht dat jullie dat wel konden hebben, en ik dacht dat girlscene zo behulpzaam is. Maar 1 klein conflictje met een persoon en jullie reageren daar op ipv mijn probleem. Het was niet zo bedoeld. Willen jullie alsjeblieft reageren op mijn topic ding ipv dat andere?

Wij zijn ook best behulpzaam maar op deze manier hoeft het niet meer voor mij

Op die manier zal niemand reageren…

ik snap et niet helemaal, maar zeg dan dat je hem weer leuk vindt, of laat het duidelijk merken.

Precies, wacht gewoon even. Dr komt vast wel een reactie. En het hoeft toch ook niet allemaal binnen een paar uur?

Maar ik heb ook een problemo

Er zit echt een vet aardige jongen bij mij in de klas. En ik ben tot over mn oren verliefd op hem. Hij weet het niet. Hij krijgt wel veel aandacht van meiden enz. maar trekt zich daar niet veel van aan/ heeft nooit verkering.
Maar nu wordt onze klas verdeeld, en ik kom niet meer bij hem in de klas. Aan de ene kant is dat natuurlijk goed, zo denk ik minder vaak aan hem en hebben we een zekere afstand en zitten niet de hele dag op elkaars lip. (niet dat ik dat erg vind). Maar ik mis hem nu al. Nu zijn we vanmiddag uit school samen naar de stad gelopen (we moesten allebei) maar niet met elkaar gewinkeld zeg maar. En nu heb ik hem op facebook (privebericht) gevraagd als hij nog geslaagd was, maar ik krijg maar geen reactie, terwijl hij wel op andere dingen reageert, dat zie ik aan zijn profiel.

Dus, wat moet ik doen? helpie