Hallo,
Ik ben Pauline.
Mijn beste vriendin Y. Had een vriendje J.
Ik was op een feestje, daar was J. ook, Y. niet. Ik had wat drank op en was niet helemaal nuchter, ik heb wél bewust met J. gezoend. Ik wilde het zelf aan Y. vertellen, maar twee meisjes waren me voor die ons hadden gezien op dat feest…
Ze vroeg aan mij of het waar was, en ik zei natuurlijk ja. We hebben nu hele erge ruzie, en het is uit met haar en J.
J. Wilde voor dat wij hadden gezoend het al uitmaken, omdat ze belangrijke dingen vergat van hem.
Ik wil dat het zo graag weer goedkomt, ook al heb ik zo’n domme fout gemaakt, door met haar (ex)vriendje te zoenen, ik heb ook heel erg spijt…
J. Vind mij nu leuk, hij zei dat die dat al vond voor dat we hadden gezoend, en hij is geen player, want ik voelde het ook al aankomen, we waren heel close, en hij sprak meer af met mij dan met Y.
Maar ik weet niet wat ik moet doen iemand ideeen? please, help!
hieronder staat hoe het gekomen is:
Y. Kent J. eigenlijk via mij:
Ik vond hem leuk, en praatte dus heel veel met hem via msn maar ook op school. Ze vroeg heel vaak wie dat nou was en zat hem na te kijken, ze vroeg zijn msn en ik gaf die met me domme kop. Zo hebben ze elkaar leren kennen, ze wist dat ik 'm leuk vond.
Liefs,