Help!

[b]Pff, ik kom er even niet meer uit need some opinions!

Ik heb een week geleden een jongen gedumpt die echt helemaal over zn oren verliefd op me is (nog steeds), ik kom maar niet van hem af. Toen ik het uitmaakte begon hij te huilen enzo en vroeg om nog vrienden te kunnen blijven. Dat vond ik best, en helaas hadden we al eerder afgesproken dat hij met 2e kerstdag bij ons kwam eten. Ik wilde dat afzeggen maar hij kon volgens hem dan nergens anders terecht… uiteindelijk kwam hij dus toch bij ons eten met cadeautjes etc. ik had iets heel stoms voor hem gekocht (douchegel). En zijn cadeau voor mij was een super mooie ring!?! Het zat nog is in een doosje van Swarovski. Probeert hij me nu om te kopen? en moet ik de ring terug geven? ik wil hem echt niet meer terug! Help![/b]

Iik zou met hem praten en hem zeggen dat je de ring erg mooi vindt maar hem niet aan kunt nemen. + dan ben je hem ook weer wat “verschuldigd” als je die ring aanneemt zegmaar.

Hij probeert je niet om te kopen, hij vindt je leuk.
Waarom vind je hem niet leuk als ik vragen mag? Hadden jullie officieel een relatie?
Anders is bruut dumpen ook niet zo leuk voor hem he.

Bruut dumpen is een groot woord, ik heb met hem gepraat en verteld dat hij een hele lieve jongen is maar niet mijn type en dat ik dus vrienden blijven best vind. En ik ken hem nog niet zo lang een maandje ofzo, na 1 week kregen we al iets omdat hij dus erg lief is en we wilden in relatie verder kijken. Althans dat wilde hij heel graag. En mij leek het in eerste instantie allemaal wel oké. maar 2 weken terug had ik al meteen irritaties omdat hij té lief is. Hij vindt alles best, alles is leuk en goed enzo. Ik heb meer… ja hoe noem je dat :stuck_out_tongue:… ‘houvast’ nodig, iemand die me structuur geeft?

Vind ik ook, maar hij wilt hem niet terug, volgens hem heeft hij het gekocht omdat ik van ringen hou en ‘blingbling’ maar om dan voor kerst een ring van rond de 150 euro te geven?..

^ 150 euro? pfoe!
Nou als je echt ten einde raad bent kun je hem altijd nog doorverkopen! 6___6

Eh, ik zou hem dan een keertje in zijn jaszak of zo stoppen met een briefje erbij dat je dit niet wil en niet kan aannemen.

Hij moet accepteren dat de relatie over is en dat je hem niet opeens weer leuk vindt als hij je een duur en mooi cadeau geeft…

Wat is té lief volgens jou, hij kan wel alles best vinden en alles goed en alles leuk! Maar je kan zijn mening toch ook vragen? Hoe oud is hij? Ga gewoon een gesprekje aan met hem, en face to face zeggen dat je het niet kan aannemen tegen hem

Wat is té lief volgens jou, hij kan wel alles best vinden en alles goed en alles leuk! Maar je kan zijn mening toch ook vragen? Hoe oud is hij? Ga gewoon een gesprekje aan met hem, en face to face zeggen dat je het niet kan aannemen tegen hem