Help!

X

Kun je doen… Maar waarom heb je m op de kerstmarkt niet aangesproken?

dubbelop

Uhm, nee, vooral niet doen:’)
Ik zou een jongen echt keihard uitlachen als ie dat zou doen.
Spreek hem gewoon een keer aan na je vakantie, en geniet nu vooral.

Ik wilde hem eerst zoeken en dan mijn vriendin vertellen dat ik iemand leuk vind en dan kon ik hem meteen laten zien en kon ze me helpen. Maar toen ik wist dat hij er was werden we afgeleid dus liepen we later weer rond toen hij er echt niet meer was… :woman_facepalming:

Gewoon wachten tot na de vakantie. Hij gaat vast neit dood. Anders maak je overhaastte beslisissingen. :slightly_smiling_face:

Echt? Waarom zou hem keihard uitlachen? :stuck_out_tongue:

Dat is alleen niet zo makkelijk voor mij, ik denk heel de tijd aan hem en kan dat niet zomaar loslaten…

Wat voor een overhaastte beslissingen bijv?

^ dat je het ZO graag wilt dat je iets gaat doen wat alleen maar tegen je werkt in plaats van voor jou.

Ah, dus je denkt dat het ook echt niet goed zou zijn/overkomt om zoiets te smsen?

Jep. Ik denk dat hij je beter herinnert als je hem op een persoonlijke manier aanspreekt dan dat je “perongeluk expres” naar hem smst. Het ergste dat er kan gebeuren is dat hij vraagt: “Ik ben *naam*. hoe kom je aan dit nummer?” En wat zou je dan terug moeten smsen? En hoe moet je dan tegen hem doen op school? :")

Ik weet niet hoor :") Maar ik zou 'm gewoon smsen, haha. Om nou 2 weken te wachten.

@dontstopmoving
Iets zoals: Geen idee, hij stond in mijn mobiel zonder naam erbij. :stuck_out_tongue:

@ICExCOLD
Ja :stuck_out_tongue: Zou je dan ook iets smsen zoals in de beginpost staat?

Meer tips en over het smsen?

Ik zou gewoon smsen zoiets als je zelf zei^^
Dat iemand dat nummer gaf of weet ik veel wat.
Maar dan komt er wel een gesprek, en dan heb je nog wat te doen in Afrika.
Maar je weet van te voren natuurlijk nooit hoe hij erop reageert…

Het niet doen, het komt heel ongeïnteresseerd over

Hoezo? als je iets sms’t van ‘wie is dit?’, iemand gaf jou nummer, wie ben je?’ of whatever, dat komt toch niet 'ongeinteresseerd over?

Wel zodra je iets smst dat overkomt als dat je iemand wilt spreken, dan wel

en als je een NIET uitnodigende zie ik ook niet hoe je contact krijgt

Ik denk dat ik wel ga smsen, helaas kan dat in Afrika amper omdat dat veelste duur is…

Dat is aan jezelf, maar denk het wel goed door, dan komt alles wel goed als hij de ware voor jou is