Help.

Oke, ik heb even hulp nodig. Misschien komt het allemaal heel stom over, wat ik ga vertellen. Maar ik moet het even kwijt.

Gister was ik aan het werk. Ik werk op een oud fort uit de tijd van Napoleon en soms word een ruimte weleens afgehuurd voor feesten. Zo ook gisteravond. Rond een uur of 11 kwamen de organisatoren van het feest alles opbouwen. En ik raakte een beetje aan de praat met één van die jongens. Nadat ze klaar waren moesten ze weer weg en zouden ze aan het eind van de middag, voordat we gingen sluiten, terug zijn.
Toen ze terug waren rond 4 uur, raakte ik weer aan de praat met die ene jongen en ik vroeg wat voor een soort feest het was etc. Maar, het kwam er dus op neer, dat hij nog niemand had om mee te gaan en dat ik best welkom was als ik ook wilde komen.
Toen ik daarna het fort ging afsluiten, zei hij steeds als ik hem tegenkwam ‘Tot vanavond he!’ ‘Nou, ik zie je vanavond toch?’ Terwijl ik steeds zei dat ik niet zeker wist of ik kon.

Uiteindelijk ben ik toch samen met een vriendin heen gegaan en hij vond het heel tof dat ik er was. Dus toen heb ik een hele tijd met hem staan praten en hadden we elkaar even voorgesteld.
Uiteindelijk ging hij weg, want hij had nog een ander feestje. Dus ik ging afscheid van hem nemen en toen werd er gezoend. Wat hij een heel verrassend maar leuk afscheid vond. Ik heb toen ook nog in de avond wat met 'm gesmst. En hij zou vandaag ook smsen. Maar hij heeft nog niets gestuurd. En ik ben wanhopig, want dit is echt de eerste jongen, na de eerste relatie die ik heb gehad, die ik best wel leuk vind. En ik weet niet echt of ik nou wat moet sturen en of dat wanhopig over zou komen etc.
Hij is trouwens 23 en ik ben 17. Maar hij is écht super aardig.

EDIT: o jeetje. Ik kom wel een beetje wanhopig over. Maar dat maakt niet uit.

Jongens zijn meestal niet zo snel met sms’en, of misschien is hij het vergeten?
Ik zou gewoon nog even afwachten.

ik zou gewoon even wachten. als hij niet antwoordt, zou ik over 2 of 3 dagen weer wat sturen, misschien heeft hij er niet meer aan gedacht. het lijkt in ieder geval wel of hij interesse in je heeft :3

Bedankt. Maar ik was dus écht te wanhopig. Ondertussen is er al een heel sms gesprek gaande. En het begint erop te lijken dat we binnenkort iets afspreken. Eigenlijk kan er wel een slotje op. Sorry!

haha gelukkig! leuk voor je!

Ok :slightly_smiling_face: