Help!

Lieve mensen,
Nia zit bij mij in de klas en wordt het land uit gezet, waarschijnlijk al binnen een paar weken tot dagen!! Het enige wat jullie hoeven te doen is even je naam in te vullen en de petitie tekenen, want misschien mag Nia dan wel blijven.
www.niamoetblijven.nl
Alvast bedankt!
xxxxx

www.niamoetblijven.nl

[i]Na al ruim 10 jaar in ons land te verblijven dreigt er voor de 17-jarige Nia uit Gorinchem uitzetting naar haar vaderland Georgië. Dit besluit moet worden tegengehouden, Nia is een absoluut goed geïntegreerde jonge dame en zit in het vierde jaar van Gymnasium Camphusianum in Gorinchem. Ze is vastberaden misdaadanalist te worden en heeft geen zekere toekomst in Georgië. Bovendien spreekt ze de taal niet en verdient ze na ruim 10 jaar in Nederland een plaats in ons land.

Ook de moeder van Nia spreekt goed nederlands en haar vader werkt als vrijwilliger op de school. Als politiek vluchteling is het voor hem niet toegestaan een betaalde baan te zoeken.[/i]

www.niamoetblijven.nl

p.s. haters: ga maar ergens anders heen.

Gorinchem :")? Wauw. Dat is voor het eerst dichtbij dat ik iets hoor. Kwartiertje fietsen :")

ik teken :slightly_smiling_face:

O. Moest er nog bij; ik teken ja :")

haha dankjewel :slightly_smiling_face:

Getekent =D

Omg, dit had ik niet verwacht. :’)

He whut? Jij ook :"D?

Ik teken :wink:

Ja, iets langer, maar ook heel dichtbij. Aah, raar dit. :’)

Nou ben ik benieuwd waar :"D. Wil je me noten?

Hm, ik twijfel haha. Ik ben bang dat ik je zometeen ken, anoniem zijn is zo fijn. :’)

Haha, misschien woon je juist de hele andere kant op :"). Maar inderdaad, aangezien we allebei nogal actief zijn, zo te zien :"D.

Getekend!

Getekend !

ik kan hem niet tekenen aangezien ik op een openbare computer zit nu, maar veel succes, ik teken hem zo gauw ik op mijn eigen computer zit!

Waarom willen ze haar uit het land zetten?
Ik vind dat je zoiets écht niet kan maken als ze hier al 10 jaar woont.

Bedankt voor het tekenen! :slightly_smiling_face: