help

ik heb in de vakantie een jongen ontmoet hij is nu mijn vriendje maar hij woont nogal ver van mij vandaan.
22 maart ga ik naar hem toe
toen ik zijn hijves bezocht stond er zijn naam hartje eileen
ik heb gevraagt wie eileen was hij zei dat ze best friends zijn
toen ik verder keek zag ik staan ik houd van eileen en my best friends
ik twijfel dus maar durf niks te vragen want ik wil hem niet kwijt ;(
hij is mijn eerste vriendje
wat moet ik doen please help ik zit er erg mee

hè wat stom…ik zou het in ieder geval NIET accepteren. Ik weet niet precies maar ik zou het er niet bij laten zitten…

Wees eerlijk, praat erover en als je het niet vertrouwd, gewoon niet mee verder gaan. Het is zonde om je tijd en geld te verspillen aan iemand die niet dicht bij je woont en waarvan je niet zeker weet dat hij geen ander heeft.
Succes ermee.

uhm ja dat lijkt me dus nogal raar, ik zou niet naar hem toegaan xD

Beetje raar, hij heeft met jou maar op zijn hyves staat zijn naam hartje zijn best friend!? Duuuuus, hij vind jou minder belangrijk dan zijn best friend.

aha.

Slim bedacht xD ik zou ook niet naar hem toe gaan (want ik ken hem niet, gôh) dat moest ff.

Ontopic; Praat met hem en vraag gewoon hoe het zit. Hij heeft het recht niet om tegen je te liegen, ookal wonen jullie ver van elkaar af.

ik zou dat niet geloven

Weet je zeker dat hij echt verliefd op jou is? Zo komt het niet echt over namelijk. Kut voor je, ik zou erover praten!

vraag het aan haar :stuck_out_tongue: of praat er over, maar als zij zijn vriendin is zou ik hem echt dumpen, wat heb je aan zo’n jongen?

hmm. hij is misschien wel je (eerste) vriendje. maar als hij niet eerlijk is, iemand anders heeft ofzoo dan moet je het toch maar uitmaken.
ik zou eerlijk gezegt niet naar hem toe gaan. maar eerst uivogelen of hij echt op je is en niet al met die meid heeft. anders kom je daar lekkr voor lul aan. snappie?
mjaaa. ik weet misschien wel een manier om dat uit te vogelen… als jij zegt wie dat is op hyves dan kan ik wel vragen of dat zijn vriendin is… dat kan ik wel via me broertjess account doen. want waarschijnlijk zegt ie, als hij echt zo erg is, tegen alle meiden dat ie vrij is… (ken jongens wel wat langer dan vandaag ;p). dat is een optie. als je die mij toevertrouwt…
in iedergeval wil ik je graag helpen hoor!!! :wink:

xx