Help?!

Hoii,
ik ben een meisje van 14 jaar en ik ben nog nooit verliefd geweest, heb zelfs nog nooit iemand leuk gevonden…
Kan dat? Ik wil wel graag een vriendje en weten hoe het is…
Ik vind wel eens mensen knap natuurlijk… Zowel meisjes als jongens… Ben ik nu biseksueel?

xxx

-_______-

:see_no_evil:

Ik ben 18 en hetzelfde :wink: Is niet raar komt vanzelf.
Ne je hoeft niet gelijk bi te zijn. Ik zie ook of meisjes knap zijn of niet. Dat is normaal. Maar het lijkt me dat je dat vanzelf wel merkt later als je qat ouder bent :wink:

Waarom komt dit toch zo nep over ? :’)

komt wel, no worries

Je komt er vanzelf wel achter, sta je er wel open voor? Foceer je het gevoel van “ik wil verliefd zijn?” daar heeft het allemaal mee te maken…

is heel normaal.
je hoeft natuurlijk ok nie direct bi te szijn…

Je komt er vanzelf wel achter, De beste relatie’s duren het langs hihi

ik ben 20 ook nog nooit relatie gehad. dus daar hoef je je geen zorgen over te maken… ik doe dat ook nog niet… en je moet denken of je een relatie kan hebben met een meisje of jongen… of allebei. of je op beide verlieft kan worden enz enz… maar je hebt nog genoeg tijd om daar achter te komen als je 14 bent (:

Soms denk ik ook ‘dat is wel een knap meisje’ maar dan vind ik haar niet meteen leuk. Ik ben er ook 100% zeker van dat ik hetero ben, zoiets is gewoon normaal (:

Dat is helemaal niet gek hoor, als je iemand echt leuk vind merk je dat wel. Dat komt vanzelf, daar moet je niet naar opzoek gaan. Tuurlijk kunnen meiden ook andere meiden knap vinden, dat heeft iedereen. Dat betekend niet meteen dat je bi bent. Daar kom je later wel achter.