help

help! ik heb gezoend met een jongen en hij heeft mij ook givingerd en nu ben ik al een paar dagen te laat ongesteld, ik weet niet of hij zichzelf daarvoor heeft afgetrokken, zou ik zwanger kunnen zijn?

iemand?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:??

heb je sperma binnen gekregen??

ik weet niet of hij zichzelf heeft afgetrokken, hij heeft mij alleen gevingerd verder niets!X

Dat kan, als hij sperma op zijn vinger had. Ik zou nog een paar dagen afwachten, het is ook goed mogelijk dat je cyclus een beetje van slag is geraakt.
Ben je over een week nog niet ongesteld geweest, dan kun je misschien het beste een testje kopen of even bij de huisarts langs gaan.
Ben je aan de pil?

ik ben niet aan de pil

ik denk dat je dan zoals mensen al zeiden gewoon ff moet afwachten en dan miss een zwangersschapstest kopen kun je bij de drogist wel halen…

hmm die kans lijkt me heeel erg klein! hij heeft zichzelf niet afgetrokken waar jij bij bent geweest? want als hij zich 's ochtends aftrekt en hij vingert jou 's avonds is er helemaal niks aan de hand.
Waarschijnlijk ben je gewoon later ongesteld door de stress of omdat je cyclus gewoon nog niet regelmatig is.

er is een hele kleine kans dat je zwanger bent
dan zouden er zaadcellen op die vingers moeten zitten, in jou moeten komen en dan zouden die paar zaadcellen nog eens moeten overleven in jou…
De kans is best wel klein

Vraag het hem? o_O
De kans is zoieso al klein.

jaa
en hij zal vast zijn handen wel wassen denk ik of niet soms??

aangezien je volgens mij al een tijdje bij hem was (tenzij je bij hem aankomt en er meteen invliegt) heeft hij zich misschien wel dezelfde dag nog afgetrokken, maar het sperma dat dan nog aan zijn handen hangt - ALS HIJ DIE DAN AL NIET ZOU WASSEN ??- , terwijl hij vast al een paar keer aan zijn kleren/haren, aan jou… heeft gezeten, bevat volgens mij geen vruchtbare spermacellen meer hoor.

kortom, volgens mij maak je je zorgen om niks.

dankje dankje dankje dankje, jullie hebben me echt gerust gesteld!! XXXX