Ik heb een probleem.
Ik ben byna jarig en ik wil graag een feest geven.
Ik ga op school om met 4 meiden, en 2 daarvan schelden ons uit enzo, en we hebben daar de laatste tijd best vaak ruzie mee. Dus ik wil niet dat ze op mn feest komen. Maar ik wil geen ruzie met ze, die andere 2 meiden waar ik mee omga vinden hun ook stom. Wat moet ik doeeen?
uitpraten en daarna uitnodigen op je feestje.
En dit verplaatsen naar Lifestyle (:
.
zeggen tegen hun dat je geen ruzie wil
vlak voor je verjaardag
Lekkere vrienden,
Ik zou ze niet uitnodigen.
Waarom schelden ze je trouwens uit?
Vrienden schelden je uit? Dan zijn het sowieso geen vrienden en dan zou ik ze al helemaal nóóit uitnodigen.
@Fizzybear; Ja idd, ga ik nu doen
@Proximity; Ze schelden ons uit omdat ze niet altijd hun zin krijgen.
Als ze je gaan uitschelden omdat ze hun zin niet krijgen, dan is er echt iets mis met ze. Dan overdrijven ze behoorlijk.
In ieder geval… Ik zou ze dan al geen vrienden meer noemen. Je kunt het misschien gaan uitpraten ja. Maar als het iedere keer gebeurt zou ik ze echt een keertje dumpen. Dat zijn gewoon geen ‘vrienden’. :’)
Titel is niet duidelijk genoeg en het staat bij het verkeerde onderwerp.
Faalkind, rot op.
@requin; jaaa dat weet ik nou wel, kben vergeten het onderwerp te verandere, okeeeeeeeeee.
@foreveralone; verveel jij je ofzo? -.-
Kies svp een nieuwe titel dan kan ik hem wijzigen. En zet hem voortaan direct bij de goede categorie.
Ik wou eerst nog iets serieus gaan zeggen maar na je reacties gelezen te hebben:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lqvadsf6Ki1qzj9yzo1_500.gif
@ Lootjj: Wat héb jij?
Edit: Nu begrijp ik opeens hoe jij ruzie krijgt… -.-’
je zegt dit: ‘Ik ga op school om met 4 meiden, en 2 daarvan schelden ons uit enzo, en we hebben daar de laatste tijd best vaak ruzie mee. Dus ik wil niet dat ze op mn feest komen. Maar ik wil geen ruzie met ze, die andere 2 meiden waar ik mee omga vinden hun ook stom.’
eerst zeg je: 2 daarvan schelden ons uit enzo, en we hebben daar de laatste tijd best vaak ruzie mee.
daarna zeg je: Maar ik wil geen ruzie met ze.
Dat heb je dan toch al? je kunt het natuurlijk proberen uit te praten maar ik denk dat dat een beetje op de korte termijn is om meteen weer dikke vriendinnen met ze te zijn, tenzij je wel close met ze bent (wat me een beetje vreemd lijkt). Aangezien de andere twee ze ook niet aardig vinden, wordt de sfeer toch alleen maar verpest als je ze uitnodigt? Inderdaad kan de ruzie verergeren, maar als ze je uitschelden… dan mogen ze je volgens mij toch al niet.
EDIT: Niet zo negatief doen tegen iedereen, daar bereik je niks mee.