help

.

hoe oud is je vriend?
ik denk dat je hem gewoon moet vertrouwen, en de volgende keer dat je hem ziet erover praten wat je dwars zit,

.

ik denk dat hij dat niet echt fijn vindt inderdaad, dan heeft hij helemaal het idee dat je hem controleert. Maar je moet eigenlijk wel eerlijk zijn.

Je moet wel met hem gaan praten. Vraag aan hem hoe hij jullie relatie voor zich ziet. Wat hij van je verwacht en vertel wat jij van hem verwacht.

Op iemands anders mail kijken keur ik enorm af hoe erg je ook twijfelt over bepaalde zaken. Iedereen heeft recht op zijn privacy

.

.

ik denk toch dat je het best eerlijk tegen hem kunt zijn, dan voel je je waarschijnlijk opgelucht,

.

Sja ik geef toe, ik heb ook vaak die dingen bekeken van de kerel waar ik mee ga, ik kan het niet mijn vriend noemen, omdat we nog niet officieel weer samen zijn, het ging half jaar terug uit na 3,5 jaar en nu sinds 3 maand weer soort van samen…

Maar ik herken je probleem. Ik kreeg wat met hem toen ik echt NET 16 werd. Continu had hij het erover dat hij bang was dat ik toch wel behoefte kreeg om een ander eens te proberen… Hij is net zo oud als ik, maar had al heel wat gedaan… en hij was voor mij de eerste op seksgebied.

Toen het afgelopen half jaar uit was heb ik het gedaan met iemand ( bah verschrikkelijk yuk was echt niks ) want ik dacht dat het mij beter liet voelen, en ook hem omdat hij alleen maar daar over zat te zeiken dat toch niet goed kon komen want had nog geen ander gehad…
Naja nu zeikt hij daar nooit meer over… maar voor mij was het verschrikkelijk.

En dat andere probleem, heb ik zelf ook hulp bij nodig. "vroeger"wilde hij altijd samen zijn met mij… en nu komen zijn vrienden eerst, en dan ik. Zijn vrienden wil hij elke dag zien, en mij af en toe. “Vroeger” wilde hij stappen met mij. Nu alleen nog maar met zijn vrienden, ik mag nooit mee.
Dus zodra je daar de oplossing voor vind, hoor ik het graag…

Oh en dat over zijn ex… Sja ik heb mijn ‘vriend’ wel eerlijk verteld dat ik alles bekeken had, maar dan via logboek van msn waarvoor je niet hoeft ingelogged te zijn, dus hij weet niet dat ik al zijn ww’s heb. Als je praat over normen en waarden, ja dan moet je het hem eerlijk vertellen, ik zelf zou het niet doen ( ja maakt mij misschien slecht ) maar goed ik ben gewoon sneaky en wantrouwig door dingen in het verleden en hou t graag voor mijzelf dat ik zijn wachtwoorden weet zodat ik af en toe als ik mij zorgen maak nog even kan kijken… Misschien slecht advies… maar doe wat jij denkt dat het beste is